آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«تام و جری» به پرده سینما بازمی‌گردند



با انتشار تریلر «تام و جری» برای نخستین بار تصاویری از فیلم جدید و زنده‌ای که برمبنای این ۲ شخصیت محبوب ساخته شده است، دیده شد.

به  گزارش مهر به نقل از ورایتی، موش و گربه محبوب همه ماجراهای‌شان را به نیویورک سیتی می‌برند. شرکت برادران وارنر تریلری جدید برای فیلم لایو اکشن جدید «تام و جری» که قرار است ۲۰۲۱ اکران سینمایی شود، منتشر کرد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تام و جری

در این فیلم طراحی انیمیشن شخصیت‌های اصلی یعنی تام و جری تقریباً به سبک سریال انیمیشن تلویزیونی اصلی انجام شده است، اما فیلم از بازیگران زنده استفاده می‌کند و داستان آن در دنیای واقعی به وقوع می‌پیوندد.

 

در فیلم کلویی گریس مورتز نقش یک برنامه‌ریز را بازی می‌کند که از سوی هتلی استخدام می‌شود تا برنامه یک عروسی را بریزد. همچنین از او خواسته می‌شود یک موش آزاردهنده یعنی جری را از سالن دور کند. این موش اخیراً در دیوارهای هتل زندگی می‌کند.

 

فیلم توسط کوین کاستلو بر پایه شخصیت‌های کلاسیک جوزف باربرا و ویلیام هانا نوشته شده و داستان رقابت چند دهه‌ای این ۲ شخصیت را زنده می‌کند، چون تام هم برای کمک در دور کردن جری پیش از تاریخ عروسی وارد داستان می‌شود. تام دوباره برنامه‌های متعددی برای گیر انداختن جری می‌ریزد که منجر به خشونت کارتونی و بارها و بارها شکست خوردن او می‌شود.

 

اما ۲ دشمن به زودی متوجه می‌شوند باید با شخصیت مورتز همکاری کنند چون کارکنان هتل دارند علیه هر سه نفرشان فعالیت می‌کنند.

 

این فیلم جدیدترین بخش از تاریخچه هشت دهه‌ای پروژه‌های «تام و جری» است که نخستین بار در سال ۱۹۴۰ با چند قسمت کوتاه روی آنتن رفت. تا امروز ۱۶۴ انیمیشن کوتاه، چند سریال تلویزیونی و چند فیلم در ارتباط با «تام و جری» ساخته شده است.

 

در فیلم جدید مایکل پنیا، راب دلینی، کالین جوست و کن جانگ نقش‌آفرینی می‌کنند. تیم استوری فیلم را کارگردانی کرده و کریس دوفاریا تهیه‌کننده آن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------