تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟



 فیلم سینمایی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
در دو روز پایانی اردیبهشت بیش از ۴۰ فیلم سینمایی از شبکه های سیما روی آنتن می رود که «مظنون» و «انتخاب ویژه» دو فیلم سینمایی جدیدی هستند که این هفته پخش می شوند. 

 به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما: در دو روز پایانی اردیبهشت بیش از ۴۰ فیلم سینمایی از شبکه های سیما روی آنتن می رود که «مظنون» و «انتخاب ویژه» دو فیلم سینمایی جدیدی هستند که این هفته پخش می شوند.

 

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فصل نرگس»، «تاریک ترین ساعت»، «تلفن»، «فرشته ها با هم می آیند»، «جعبه موسیقی»، «بیست و سه نفر»، «یه حبه قند»، «مظنون»، «ترافیک»، «اینجا خانه من است»، «پادشاه»، «پیمان فرار»، «راز میلتون»، «آواز زنبوران»، «انتخاب ویژه»، «نوادا اسمیت»، «کودک و روباه»، «اون روی زندگی»، «هدیه ای برای آقای تومی»، «به خاطر برادرم»، «آلفا»، «بی خوابی»، «بانکدار مبارز»، «گربه جاسوس»، «لمس کردن اسب های وحشی»، «فصل نرگس»، «قهرمانان»، «یواش یواش بگو»، «در دل طبیعت»، «دنی براسکو»، «نجات لنینگراد»، «پنگوئن ببری»، «رالف خرابکار»، «آجیل فروشی»، «عزیز میلیون دلاری»، «بریگزبی خرسه»، «بازیکن جاسوس»، «سازمان چهار»، «توریست» و «مندیر بارون» پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

 

**** شبکه یک سیما 

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی «نگار آذربایجانی»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 

داستان فیلم در مورد دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گره‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست.

 

یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، امیر آقایی و پژمان بازغی در فیلم سینمایی «فصل نرگس» بازی کرده اند.

  

فیلم سینمایی «تاریک ترین ساعت» به کارگردانی «جو رایت»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 

داستان فیلم با بازی گری اولدمن، بن مندلسون، رانلد پیکاپ و لیلی جیمز در آغاز دوران جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۰ رخ می دهد. یعنی جایی که نویل چمبرلین از مقام نخست وزیری بریتانیا استعفا می دهد و وینستون چرچیل به جای او به مقام نخست وزیری می رسد. فردی سرسخت و مرموز که برخلاف سیاست های چمبرلین، خیال مماشات با آلمان را ندارد اما در این راه مخالفانی در پارلمان دارد که باید آنها را راضی به حمایت از سیاست هایش کند.

  

**** شبکه دو سیما 

فیلم تلویزیونی «تلفن» به کارگردانی «محسن دامادی»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ‌۷:۴۰ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

این فیلم درباره نوجوانی است که در حسرت خرید دوچرخه به سر می برد، او گوشواره ای پیدا می کند و همین اتفاق ماجراهای تازه ای را برای او به همراه دارد.

 

جهانبخش سلطانی، آزاده ریاضی، علی قیومی و رضا کتیرایی در این فیلم بازی کرده اند.

  

فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی «حامد محمدی»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت یک بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

فیلم روایتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش لیلا زندگی را به سختی و تنگدستی می گذرانند. احمد برای تأمین معاش خانواده، در کنار تحصیل در حوزه، به کار برق کشی ساختمان نیز اشتغال دارد و به همین خاطر بعضا از سوی هم درس هایش نیز مورد شماتت واقع می شود. در همین شرایط، همسرش حامله شده و پس از زایمان آنها صاحب سه فرزند سه قلو می شوند. با وجود اینکه انتظار می رود با آمدن این سه فرزند، زندگی احمد و لیلا با مشکل و بحران مواجه شود اما ...

 

جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا در فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» هنرنمایی کرده اند.

  

فیلم سینمایی «جعبه موسیقی» به کارگردانی «فرزاد موتمن»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۸:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 

داستان فیلم درباره پسربچه‌ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته‌ای آشنا می‌شود. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد.

 

نیکی کریمی، رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان، ارسلان قاسمی، داریوش اسدزاده و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «جعبه موسیقی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

 

فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» به کارگردانی «مهدی جعفری»، شنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۳۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 

داستان «بیست و سه نفر» مربوط به دوران دفاع مقدس و زمان آزادسازی خرمشهر است.

 

مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری، عبدالحلیم تقلبی، مالک محمدآبادی، حسین پوریده و محمد رشنو در فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» ایفای نقش کرده‌اند.

  

**** شبکه سه سیما 

فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی «رضا میر کریمی»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: چهار خواهر به همراه همسران و فرزندانشان به خانه پدری می آیند تا تدارک عروسی خواهر کوچک تر را فراهم کنند که ناگهان پدر خانواده بر اثر یک حادثه ساده فوت می شود.

 

سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی و نگار جواهریان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

  

فیلم سینمایی جدید «مظنون» به کارگردانی «شین یان وون»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 

در این فیلم با بازی گونگ یو، یو دا این، پارک هی سون و جو سونگ ها خواهیم دید: جی دونگ مامور پلیس بوده است، اما زمانی که او در ماموریت است، همسر و دخترش به قتل می رسند. جی دونگ پس از کشته شدن خانواده اش تصمیم می گیرد از دستگاه پلیس استعفاء دهد و پس از انتقام از قاتلین خانواده اش، خودکشی کند و به زندگی خود پایان دهد. دونگ سراغ رئیس گروه می رود و قصد دارد از او اطلاعاتی به دست بیاورد اما درست در لحظه ای که رئیس در حال دادن اطلاعات است، توسط افرادی ناشناس به قتل می رسد.

  

فیلم تلویزیونی «ترافیک» به کارگردانی «راجش پیلای»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

 

در این فیلم با بازی مانوج باجایی، جیمی شرجیل و پرانسیجیت چاتاراجی خواهیم دید: در ترافیک یک روز عادی در یکی از شهرهای هند تصادف وحشتناکی رخ می دهد و پسر جوانی که در شرف ازدواج است دچار مرگ مغزی می شود. از طرفی دختر یکی از بازیگران معروف کشور به پیوند قلب احتیاج دارد و در آستانه مرگ است. والدین دختر در حالت استیصال با اصرار و التماس های بسیار موفق می شوند تا والدین پسر را راضی کنند که کلیه پسرشان را به دختر بچه اهدا کنند.

  

فیلم تلویزیونی «اینجا خانه من است» به کارگردانی «خیرالله تقیانی پور»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

این فیلم درباره حمله بعث عراق به عشایر مختلف عرب از جمله عشیره سید باقر در بصره و خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی است.

 

کامبیز دیرباز، لیندا کیانی و مارال فرجاد در فیلم تلویزیونی «اینجا خانه من است» بازی کرده اند.

  

**** شبکه چهار سیما 

فیلم سینمایی «پادشاه» به کارگردانی «دیوید میشد»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

 

در خلاصه داستان فیلم با بازی تیموتی شالامی و رابرت پتینسون آمده است: هال، شاهزاده سرسخت و وارث تاج و تخت انگلیس که با عملکرد پدر مستبدش پادشاه انگلستان کاملا مخالف است قصر را ترک کرده و با دوستان جنگجویش در گمنامی زندگی می کند در حالی که بسیاری او را دیوانه و یاغی می پندارند. بعد از مرگ پدر و برادرش هال به ناچار پادشاه انگلستان شده و هنری پنجم نام می گیرد. او با تشویق و توطئه های اطرافیان به فرانسه حمله می کند اما بعد از پیروزی متوجه می شود تمام اختلافات و جنگ طلبی های فرانسه، توطئه اطرافیان خودش بوده است.

  

فیلم سینمایی «پیمان فرار» به کارگردانی «دیوید آلبالا»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

 

در خلاصه داستان فیلم با بازی آمپارو نوگورا، بنجامین ویکونا، اوزبیو آرنا و روبرتو فاریاس آمده است: حکومت دیکتاتور شیلی، آگوستو پینوشه با کودتای نظامی و حمایت سازمان جاسوسی آمریکا و برخی از کشورهای غربی قدرت را در دست گرفته و در سال ۱۹۹۰ سال های پایانی خود را سپری می کند. در یک زندان امنیتی در شهر سانتیاگو تعداد زیادی از مخالفین او در زندان هستند و شرایط بدی را در این زندان تجربه می کنند. در این میان تعدادی از زندانیان سعی می کنند با کندن یک تونل به خارج از زندان راهی پیدا کنند ولی آنها در راه این فرار با چالش های زیادی رو به رو هستند. آنها باید این حفاری را به نوبت و به دور از چشم زندانبان ها که گاه و بی گاه برای سرکشی و بازرسی می آیند انجام دهند که ...

  

**** شبکه پنج سیما 

فیلم سینمایی «راز میلتون» به کارگردانی «بارنت بین»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان با بازی گراهام ابی، ویلیام اینسکات و الا بالنتین آمده است: میلتون پسر دوازده ساله ای است که با والدینش زندگی می کند. جین و بیل والدین میلتون مشکلات مالی دارند و مدام ذهنشان درگیر است و نمی توانند به مشکلات میلتون رسیدگی کافی کنند. کارتر همکلاسی میلتون که همسایه آنها هم هست به میلتون زورگویی می کند و او را تهدید می کند و کاری از دست میلتون بر نمی آید تا این که پدر بزرگ استوارت برای مدتی به آنجا می آید و با آرامشی که دارد به میلتون یاد می دهد که نگرانی هایش را برای آینده کنار بگذارد و گذشته ها را نیز رها کند.

 

 فیلم سینمایی «آواز زنبوران» به کارگردانی «امیر سحر خیز»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان آمده است: سردستۀ قرمزوها فکر می‌کند برای به دست آوردن عسل، باید اول ملکۀ زنبورهای عسل را به چنگ بیاورد. برای این منظور دستورِ حمله به عسلی‌ها و تصاحب آنها را صادر می‌کند. در این میان خال‌سیاه که از بچگی با ندیمه بزرگ شده است، افکار پلیدی را در سر می‌پروراند. او دلش نمی‌خواهد مثل سایر زنبوران، عمر ۴۰ روزه داشته باشد؛ بنابراین برای تحقق رویایش تصمیم می‌گیرد به انبار رفته و ...

  

فیلم سینمایی جدید «انتخاب ویژه» به کارگردانی «مسعود تکاور»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

 

در این فیلم خواهیم دید: یلدا و علیرضا نامزد هستند و درست ۴۸ ساعت قبل از عروسی یلدا با دیدن این که برادر کوچکش نیما را گروگان گرفته اند با دادن پیامک به علیرضا ناپدید می شوند. مهدی دوست علیرضا که پلیس است با پیگیری این مسئله و ناپدید شدن یلدا متوجه می شود که یک گروه خلافکار که در کار قاچاق مواد و دلار بوده اند به همدستی هرمز پسر عموی یلدا نیما را ربوده اند و با همکارانش نیما و یلدا را نجات می دهد ولی ...

 

علیرضا جلالی تبار، مهدی امینی خواه، امین زندگانی و محمدرضا رهبری در فیلم تلویزیونی «انتخاب ویژه» هنرنمایی کرده اند.

  

**** شبکه نمایش 

فیلم سینمایی «نوادا اسمیت» به کارگردانی «هنری هاتاوی»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در این فیلم با بازی استیو مک‌کوئین، سوزان پلشت، برایان کیت و مارتین لاندو خواهید دید: یک نوجوان دو رگه سرخ پوست سفیدپوست تبدیل به یک قاتل سنگدل می شود که به دنبال قاتلین پدر و مادرش می گردد ...

  

فیلم سینمایی «کودک و روباه» به کارگردانی «لوک ژاکه»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

این فیلم با بازی کیت وینسلت، برتیل نوئل برونو، توماس لالیبرته و ایزابل کاره، ماجرای کودکی ۱۰ ساله است که در یک مزرعه در شرق فرانسه زندگی می کند و در یک روز پاییزی، وقتی که با دوچرخه خود از میان جنگل به سمت مدرسه اش می رود، روباهی را که شکار شده می بیند که ...

  

فیلم سینمایی «اون روی زندگی» به کارگردانی «مهدی گلستانه»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مسعود مرد خسیسی است که در خانه‌ای بزرگ به‌تنهایی زندگی می‌کند. او بسیار ثروتمند است اما از مال و اموالش حتی فرزندانش هم بهره‌ای نمی‌برند! تا اینکه خبردار می‌شود به افراد بالای ۶۰ سال خانه می‌دهند اما شرطش این است که هیچ ملکی نداشته باشد و او هم برای اینکه صاحب این خانه شود؛ تمام اموالش را به‌نام رضا پیرمردی که مستاجر ۱۲ ساله‌اش است می‌کند و موفق می‌شود که خانه را ثبت‌نام کند اما اوضاع آن جور که او می‌خواهد پیش نمی‌رود و پسران رضا هم که برای ثبت‌نام خانه برای پدرشان رفته بودند متوجه قضیه می‌شوند....

 

بازیگرانی چون زنده یاد سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی و جواد زیتونی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

  

فیلم سینمایی «هدیه ای برای آقای تومی» به کارگردانی «بیل کلارک»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان فیلم با بازی لو وارد ویکنسون، بابی کلارک، جولی ریچاردسون، تام برنگر و سورشا رونان آمده است: پدر توماس در جنگ کشته ‌شده و حالا او و مادرش برای گذراندن امورات زندگی به دهکده‌ای که خالۀ او در آن زندگی می‌کند می‌روند. پس مدتی توماس با عده‌ای از بچه‌ها دوست می‌شود که سردستۀ آن‌ها ادوارد بوده و از ده ماجراهای عجیب تعریف می‌کند که یکی از ترسناک‌ترین داستان‌هایش ماجرای آقای تومی بوده است. او آقای تومی را مردی بداخلاق، زورگو و بچه‌دزد معرفی می‌کند، اما وقتی توماس با مادر و خاله‌اش دربارۀ آقای تومی حرف می‌زند آن‌ها به او می‌گویند که آقای تومی یک نجار بوده و فقط ارتباطاتش با مردم کم و گوشه‌گیر است، در همین زمان مادر توماس به این فکر می‌افتد که از آقای تومی بخواهد عروسک‌های چوبی پسرش را که به‌تازگی گم کرده‌اند بسازد اما...

  

فیلم سینمایی «به خاطر برادرم» به کارگردانی «وان سو یانگ»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در این فیلم با بازی یانگ سو دو، اک هریس، دای هان جی خواهید دید: دویانگ در ورزش جودو، ورزشکار صاحب نام و مشهوری است که صاحب جوایز بین المللی شده است. تا اینکه در یکی از مبارزات به دلیل شدت ضربه بیناییش را از دست می دهد و برای همیشه نابینا می شود. دویانگ تصمیم می گیرد برای همیشه ورزش را کنار بگذارد و خانه نشین شود. سیک برادر ناتنی دویانگ است. او کلاهبردار حرفه ای است که باید تا سال های طولانی در زندان حبس بماند. سیک از معلولیت و شهرت برادرش سوء استفاده می کند و موفق می شود برای مدتی مرخصی بگیرد که ...

  

فیلم سینمایی «آلفا» به کارگردانی «آلبرت هوگس»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

این فیلم با بازی کودی اسمیت مک فی، جوهانس هاکور جوهانسون، مارسین کوالس زیک، داستان یک نوجوان رها شده و یک گرگ زخمی را روایت می‌کند. این پسر که در حال تلاش برای پیدا کردن راه خانه است رابطه‌ای میان این دو شکل می‌گیرد و ...

  

فیلم سینمایی «بی خوابی» به کارگردانی «کریستوفر نولان»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

داستان این فیلم با بازی آل پاچینو، رابین ویلیامز و هیلاری سوانک، در منطقه‌ای در آلاسکا اتفاق می‌افتد، محلی که شش ماه شب و شش ماه روز است. دختری هفده ساله به قتل رسیده و افسر پلیس که دچار بی خوابی شدید شده، قرار است قاتل را بیابد. او از طرفی به اشتباه به همکارش شلیک کرده و او را کشته است. او این موضوع را از همه پنهان می کند و ...

 

فیلم سینمایی «بانکدار مبارز» به کارگردانی «جورام لورسن»، پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در این فیلم با بازی باری آتساما، فاکلین اورکراک؛ ژاکوب دروینگ و پیر بوکما خواهید دید: در زمان اشغال هلند توسط ارتش آلمان در جنگ جهانی دوم دولت در تبعید این کشور در لندن فعال است. دو برادر بانکدار هلندی به نام های والرون و جیگ ونهال درمی یابند که نیروهای مقاومت برای اقدامات خود نیازمند یک سیستم بانکداری قوی است تا بتواند پول مورد نیاز این اقدامات را به موقع در اختیار افراد قرار دهد. آنها با سازماندهی یک شبکه بانکداری زیرزمینی به راحت تر شدن کارهای نیروهای مقاومت کمک می کنند. این دو برادر با تشکیل جلسات هیئت مدیره بانک زیرزمینی خود و پول شویی برای مقاومت تاثیر شگرفی در موفقیت عملیات های آنها می گذارند. آنها مقدار پولی را که دولت در تبعید برای خرج نیروها در نظر گرفته میان آنها توزیع می کنند ولی ...

  

فیلم سینمایی «گربه جاسوس» به کارگردانی «رابرت استیونسن»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

این فیلم با بازی هِی‌لِی میلز و دین جونز، درباره دو مرد مسلح است که پس از سرقت از یک بانک، کارمندی را گروگان می گیرند و به آپارتمان کوچکی منتقل می کنند. گروگان می داند که آنها بالاخره او را می کشند و او هیچ راهی را برای فرار ندارد و تنها کاری که می تواند انجام دهد این است که پشت ساعت مچی خود کلمه کمک را بنویسد و به گردن یک گربه ببندد. تا این که بلاخره یک دختر جوان ساعت مچی را می بیند و ...

 

 فیلم سینمایی «لمس کردن اسب های وحشی» به کارگردانی «الینور لیندو»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

این فیلم با بازی جین سیمور، مارک رندال، چارلز مارتین، جیمز مک‌گون و دنیل بافارد، درباره پسر بچه ای به نام مارک است که به دلیل دعواهای خانوادگی از خانه فرار می کند. خانواده اش که به دنبال او می گشتند در حادثه رانندگی جان خود را از دست داده و مادر سخت مجروح می شود. پسر توسط مددکار اجتماعی به عمه اش که به تربیت اسب وحشی مشغول است، سپرده می شود اما ...

  

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی «نگار آذربایجانی»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

داستان فیلم در مورد دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر، یک استاد موسیقی و شخصیت‌های دیگر است که مخاطب در طول فیلم شاهد گره‌های داستان هر کدام از این شخصیت‌هاست.

 

یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، امیر آقایی و پژمان بازغی در فیلم سینمایی «فصل نرگس» بازی کرده اند. 

 

فیلم سینمایی «قهرمانان» به کارگردانی «خاویِر فیسر»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

این فیلم با بازی خاوی یِر گاتی یِرز، آتنیا ماتا و جوآن مارگالو داستان مارکو کمک مربی تیم مشهور بسکتبال است که در مسابقات حرفه ای کشوری به خاطر مشاجره کلامی و برخورد فیزیکی با سرمربی مشهور تیمش از باشگاه اخراج می شود. در همان شب او به دلیل سرعت غیرمجاز در رانندگی و تصادف با ماشین پلیس دستگیر شده و دادگاه او را به شش ماه حبس یا سه ماه خدمات اجتماعی مجازات می کند و مارکو ناچار می شود طی سه ماه آینده با تیمی از افراد معلول ذهنی و مبتلا به سندروم داون تمرین بسکتبال کند.

  

فیلم سینمایی «یواش یواش بگو» به کارگردانی «پریادارشان»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در این فیلم با بازی شاهد کاپور، کارینا کاپور، سونیل شتی، راجپال یاداو، شاکتی کاپور، پارش راوال، انوپم کهیر، اوم پوری و آسرانی خواهیم دید: جیت جوان بلند پروازی است که قصد دارد ثروتمند شود اما رویاهایش عملی نمی شود و تنها چیزی که نصیبش می شود بدهی به تمام افراد روستا است. جیت خود را بیمه عمر می کند و به طلبکارانش می گوید که قصد خودکشی دارد تا با پول بیمه ای که به خانواده اش می رسد آنها قرض هایش را بدهند.

  

فیلم سینمایی «در دل طبیعت» به کارگردانی «شان پن»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

این فیلم با بازی امیل هرش، کریستن استوارت، هال هالبروک و کاترین کینر؛ به زندگی کریستوفر مک کندلس، که یک ورزشکار است می پردازد. او پس از فارغ التحصیلی، تصمیم می گیرد تا همه ۲۴ هزار دلار پس اندازش را به موسسه خیریه اهدا کند و به سمت آلاسکا سفری را آغاز می کند تا ...

  

فیلم سینمایی «دنی براسکو» به کارگردانی «مایک نیوول»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در این فیلم با بازی آل پاچینو، جانی دپ، مایکل مدسن و آن هیش خواهیم دید: در سال ۱۹۷۸ پلیس اف بی ای FBI مبارزه زیرزمینی علیه تشکیلات تبهکاران حرفه ای را آغاز می کند. در این میان دانی براسکو ماموریت می یابد تا با نزدیک شدن به بنجامین لفتی که برای مافیا کار می کند اطلاعاتی به دست آورد اما ...

  

فیلم سینمایی «نجات لنینگراد» به کارگردانی «الکسی کوزلوف»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان این فیلم درام جنگی با بازی مریا ملنیکووا، بوریس شرباکوف و جلامسکی آمده است: پاییز سال ۱۹۴۱، لنینگراد در جنگ جهانی دوم در محاصره است. قرار است ارتش روسیه مردم را با کشتی و لنج های باقی مانده از شهر خارج کنند اما آلمان ها نمی خواهند کسی زنده از لنینگراد فرار کند. سرباز جوانی به همراه نامزدش که پرستار است قرار است روی یکی از کشتی ها کار کند. کشتی توسط هواپیمای آلمانی مورد حمله قرار می گیرد اما سرباز جوان با شجاعت، یکی از هواپیماها را ساقط کرده و موجب نجات جان سرنشیان کشتی می شود.

  

**** شبکه کودک 

انیمیشن سینمایی «پنگوئن ببری» به کارگردانی «دیوید الاکسبا»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

 

در این انیمیشن خواهیم دید: در قطب جنوب قانونی برای ترور پنگوئن‌ها وضع شده است. تامی و خواهرش به اکوادور سفر می‌کنند، جایی‌که بر اساس افسانه‌ها، پنگوئن جنگجو و شش نفر از افرادش در آن زندگی می‌کنند که می‌توانند آنها را نجات بدهند.

  

انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» به کارگردانی «ریچ مور»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

 

در این انیمیشن خواهیم دید: رالف، شخصیت بد یک بازی قدیمی کامپیوتری است که دلش می خواهد، مثل شخصیت خوب بازی، فیلیکس، یک قهرمان محبوب باشد. اما مشکل اینجاست که قانون دنیای بازی ها این اجازه را نمی دهد.

 

 **** شبکه امید 

فیلم سینمایی «آجیل فروشی» به کارگردانی «پیتر لپه تیونیس»، چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

 

این انیمیشن درباره یک سنجاب شیطون به نام سارلی است که وقتی راکون و حیوانات جنگل قصد جمع کردن آذوقه زمستانی دارند و ذخیره خود را از گاری حمل آجیل دارند، باعث آتش گرفتن گاری می شوند و همین باعث اخراج آنها از گروه می شود و آنها سعی می کنند اوضاع را درست کنند ...

  

فیلم تلویزیونی «عزیز میلیون دلاری» به کارگردانی «امید نیاز»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

 

این فیلم درباره اردشیر مشکین ثروتمندترین مرد دنیاست که برای اموال خود به دنبال نوه گم شده خود عزیز می گردد و در این حین و بین، زندگی او و اطرافیانش دستخوش اتفاقات عجیبی می شود.

 

علی صادقی، هوشنگ حریرچیان و رضا شفیعی جم در فیلم تلویزیونی «عزیز میلیون دلاری» بازی کرده اند.

  

فیلم سینمایی «بریگزبی خرسه» به کارگردانی «دیو مک کاری»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

 

این انیمیشن درباره‌ی یک مرد جوان گوشه‌گیر به نام جیمز است که به یک برنامه کودک تحت عنوان خرس بریگزبی وابستگی شدید پیدا کرده است. اما هنگامی که این برنامه کودک به طور ناگهانی پایان می‌یابد، زندگی جیمز برای همیشه دچار تغییر و تحول می‌شود و ....

 

 **** شبکه افق 

فیلم سینمایی «بازیکن جاسوس» به کارگردانی «بن لوین»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

 

فیلم با بازی پل راد، جانکارلو جانینی و تام ویلکینسون؛ درباره مو برگ، بازیکن پیشین بیسبال آمریکایی است که در جنگ جهانی دوم به عنوان جاسوس استخدام می شود و قرار است تا جلوی ساخت بمب اتم از سوی رایش سوم را بگیرد. او در این راه مخفیانه به سوئیس می‌رود و قصد دارد ورنر هایزنبرگ دانشمند اتمی آلمان را ترور کند. اما او بعد از ملاقات با هایزنبرگ به شخصیت او علاقمند شده و ...

  

فیلم سینمایی «سازمان چهار» به کارگردانی «حسن جوانبخش»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

 

در این فیلم خواهید دید: آقا رضا گلایل، از عوامل توزیع هروئین در شهرستان رامسر، پس از کشته شدن پسر برادرش با قاچاقچیان مواد مخدر در می افتد. قاچاقچیان او را به قتل می رسانند. در تهران فرزندش حسین به همراه دوستش ناصر، که مأمور کمیته است تصمیم می گیرد با نفوذ در شبکه توزیع قاچاقچیان، آن ها را شناسایی و متلاشی کند که ...

 

پرویز پرستویی، اصغر محبی، منوچهر اولیایی، هرمز سیرتی و مهدی آریان نژاد در فیلم سینمایی «سازمان چهار» ایفای نقش کرده‌اند.

 

 **** شبکه شما 

فیلم تلویزیونی «توریست» به کارگردانی «احسان عبدی پور»، پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

 

داستان فیلم درباره توبیاس است که به همراه پدرش به عنوان گردشگر به کرمان آمده و در خانه ای مجاور خانه مجتبی ساکن شده است. او موتور مجتبی را سوار شده و با آن تصادف می کند. پدر توبیاس خسارت را می پردازد، اما مجتبی که پیش از سوار شدن بر موتور، آن را دستکاری کرده خود را در این زمینه مقصر می داند و درصدد جبران است.

 

سیدمحمد حسینی، محمد صالح پور و رضا درویشی در فیلم تلویزیونی «توریست» هنرنمایی کرده‌اند. 

 

فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» به کارگردانی «علیرضا اسیوند»، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

 

در این فیلم خواهیم دید: شاهرخ جوانی که اصالتاً بختیاری است، ولی در تهران متولد و بزرگ شده است. او فرزند یک رزمنده مفقود الاثر است. شاهرخ پس از اینکه در تهران گرفتار مشکلاتی می شود، تصمیم می گیرد به زادگاه پدری خود برگردد و به نوعی با بازگشت به اصل خویشتن، در مورد گذشته خانواده خود کنکاش می‌کند تا بتواند دوباره زادگاه پدری خود را آباد کند و رونق گردشگری ایجاد کند که ...

 

مرتضی رحیمی، سارا منجزی پور، حسن اسدی، داراب آقاسی زاده، حجت اله نجف پور، حبیب تاجمیری، قاسم سلیمانی، زهرا طاهری، کبری گودرزی، علیرضا اسیوند و رامین راستاد در فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» هنرنمایی کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------