آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمایت پل شریدر از بازگشت اسپیسی به سینما



پل شریدر,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
پل شریدر فیلمنامه نویس و کارگردان سرشناس سینما از بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری حمایت کرد.

به  گزارش  صبا به نقل از پلی لیست، دو روز پیش (۲۴ می) خبر بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری بعد از سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بنا به گزارش ABC، اسپیسی یک نقش کوتاه در یک فیلم ایتالیایی با عنوان «مردی که خدا را نقاشی کرد» به کارگردانی فرانکو نرو بازی می کند.

 

واضح است که خبر بازگشت اسپیسی به دنیای سینما و احیای این بازیگر با انتقاداتی از سوی طرفداران سینما همراه شده، با این حال یکی از شخصیت های مهم سینما یعنی پل شریدر از بازگشت ستاره فیلم های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» دفاع کرده است.

 

پل شریدر فیلمنامه نویس «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» در یک پست فیسبوکی به این بازگشت واکنش نشان داد، شریدر نوشت: اگر او (کوین اسپیسی) جرمی مرتکب شده زندانی اش کنید، در غیر این صورت اجازه دهید بازی کند. بسیاری از هنرمندانِ تاریخ انسانهای بدی بوده اند.

 

شریدر در سال ۲۰۱۸ نیز با گفته هایش درباره اسپیسی خبرساز شده بود، او در اوج خشم و انتقادات وارده به این بازیگر در صفحه فیسبوکش نوشته بود: معتقدم در زندگی جرم و بزه وجود دارد اما در هنر هیچ جرمی نیست، اسپیسی باید بابت گناهانش در زندگی واقعی مجازات شود اما برای هنر نه. همه هنرها جرم و بزه هستند.

 

شریدر همچنین در آن پست تاکید کرده بود، نباید این افراد و هنرشان سانسور شوند، او در ادامه پست سال ۲۰۱۸ خود نوشته بود: مجازات یک فرد به عنوان هنرمند تنها هنرش را تقلیل می دهد، لویی فردیناند سلین و ازرا پوند را به زندان بیندازید، اگر باید اینکار انجام شود، اسکار وایلد را هم مجازات کنید اما هنر آنها را نباید سانسور کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------