مردم منتظر «دردسرهای عظیم۳» هستند/ حضور در «راه شب» شبکه دو



دردسرهای عظیم۳ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
صفا آقاجانی بازیگر تلویزیون از حضورش در کارهای جدید مثل سریال‌های «راه شب» و «مستوران» سخن گفت. 

صفا آقاجانی بازیگر تلویزیون درباره فعالیت‌های این روزهایش به خبرنگار مهر بیان کرد: این روزها در حال بازی در مجموعه «راه شب» هستم که یک مجله تصویری است و توسط مجتبی سلیم خانی برای شبکه دو ساخته می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به سریالی که اخیراً بازی کرده است، گفت: به تازگی هم در سریال «مستوران» به ایفای نقش پرداختم که به کارگردانی سید جمال حاتمی ساخته شد و برای پخش آماده می‌شود.

 

بازیگر «دردسرهای عظیم» درباره این سریال که از آی فیلم به تازگی روی آنتن رفت، عنوان کرد: این سریال تا امروز بارها بازپخش داشته است و من هم تعدادی از آنها را دیده‌ام. هربار که سریال را می‌بینم، یک‌سری از خاطره‌ها برایم یادآوری می‌شود.

 

وی که در این سریال نقشی کمدی بر عهده داشت، یادآور شد: جای تقدیر دارد که برزو نیک نژاد کارگردان این سریال از من به عنوان بازیگر نقش‌های جدی، برای یک کار و نقش کمدی دعوت کرد. هر کارگردانی حاضر نیست چنین ریسکی را بپذیرد. دریا یک کاراکتر جذاب است که به لطافت‌های کمدی و نشانه‌های جدی بودن را با هم دارد. البته در مجموع، به جدی بودن نزدیک تر بود اما رگه‌هایی از طنز را هم داشت.

 

این بازیگر درباره جذابیت‌های نقش خود و واکنش به بازیگر شدن همسرش در این قصه بیان کرد: این معضلی است که بسیاری از همکاران بازیگرمان با آن مواجه هستند و با همسران شان مشکل دارند. به هر حال، هستند کسانی که از بازیگر بودن زن یا شوهرانشان رنج می‌برند، چرا که نگران زندگی خصوصی خود و حریمش هستند. به خصوص این روزها که شبکه‌های اجتماعی هم فعال شده‌اند، حفظ حریم خصوصی سخت‌تر شده و زندگی شخصی انسان در امنیت نیست. معروف شدن دردسرهای خودش را دارد.

 

وی ادامه داد: به هر حال هر زنی حق دارد که نسبت به همسر و زندگی‌اش حساس باشد و در صورت دیدن مورد مشکوکی، درصدد پیدا کردن ریشه مشکل برآید. البته بسیاری از این حساسیت‌ها هم دلیل درست و موجهی ندارند و بیشتر شبیه یک وسواس هستند که گاهی به بیماری هم تبدیل می‌شوند. به نظرم باید آموزش‌های اجتماعی را درباره این موضوع بیشتر کرد تا یک برخورد مناسب در این شرایط شکل بگیرد و همسران در قبال یکدیگر، واکنشی بهتر و منطقی‌تر را نشان دهند.

 

آقاجانی درباره بازخورد مخاطبان به سریال نیز گفت: آمارهای تلویزیون نشان می‌دهد سریال چه در بخش اولیه و چه بازپخش‌های بعدی با استقبال عمومی مواجه شده و هنوز که هنوز است و با وجودی که سال‌ها از پخش سری دوم دردسرهای عظیم می‌گذرد منتظر سری سوم هستند. همه اینها نشان می‌دهد که سریال برای مردم خیلی جذاب بوده که انتظار فصل سوم آن را می‌کشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------