جشنواره فیلم لندن فهرست فیلم‌هایش را کامل کرد/ «قهرمان» در فهرست



جشنواره فیلم لندن ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
جشنواره فیلم لندن با تکمیل فهرست فیلم‌های حاضر در این دوره، «قهرمان» اصغر فرهادی را به فهرست فیلم‌های بلند خود افزود و «دیوار چهارم» ساخته محبوبه کلایی را در میان فیلم‌های کوتاه جای داد. 

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «قهرمان» اصغر فرهادی، «هیچ ردی به جای نگذار»، «اسپنسر»، «کینگ ریچارد»، «دختر گمشده» و «تیتان» از جمله فیلم‌هایی هستند که در جشنواره لندن امسال روی پرده می‌روند.

 

جشنواره فیلم لندن که از ۶ تا ۱۷ اکتبر (۱۴ تا ۲۵ مهر) برگزار می‌شود با تکمیل کردن برنامه امسال خود شماری از فیلم‌های مهم سال را به فهرست برنامه‌هایش افزود.

 

«بلفاست» ساخته کنت برانا، «گزارش فرانسوی» ساخته وس آندرسون، «اسپنسر» ساخته پابلو لارین، «آخرین شب در سوهو» ساخته ادگار رایت، «کینگ ریچارد» ساخته راینالدو مارکوس گرین از جمله فیلم‌هایی هستند که همراه «قهرمان» اصغر فرهادی به این فهرست افزوده شده‌اند.

 

«شنبه مادرانه» ساخته اوا هاسون، «دختر گمشده» ساخته مگی جیلنهال، «زانوی احمد» ساخته نداف لاپید، «همه این پسران» ساخته بینگ یو، «بین دو دنیا» ساخته امانوئل کارره، «بازمانده بخش دوم» ساخته جوآنا هاگ، «چشم در برابر چشم» ساخته دبی تاکر گرین، «نخستین موج» ساخته متیو هینمان، «هیچ ردی به جای نگذار» ساخته ژان پی ماتوژینسکی و «بنفش زیرزمینی» ساخته تاد هینس نیز در این فهرست جای گرفته‌اند.

 

در بخش مستند نیز برای دریافت جایزه گریسون، مستندهایی چون «همه چیز درباره خواهرم» ساخته وانگ کیونگ، «رقص «ساخته پت کالینز، «گاو» ساخته اندرآ آرنولد با هم رقابت می‌کنند.

 

در مجموع امسال ۱۵۹ فیلم بلند که از میانشان ۲۱ فیلم برای اولین بار در جهان اکران می‌شوند، در جشنواره فیلم لندن امسال که شصت و پنجمین دوره خود را تجربه می‌کند، به نمایش درمی‌آیند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------