وقاری : باند بازی دلیل کم کاری من است/"مهوش وقاری" در "نهنگ عنبر 2"



  اخبار فرهنگی  ,خبرهای  فرهنگی ,وقاری

وقاری با اشاره به اینکه کم کاری در نسل ما به دلیل باند بازی اتفاق می افتد، گفت: در "نهنگ عنبر 2" و "خانه ما" حضور دارم.

 مهوش وقاری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با   میزان گفت: این روزها در نسل ما همکاری وجود دارد چون بیشتر افراد کم کار شده اند و فکر می کنم علت این موضوع هم باندبازی هایی باشد که صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: در این راستا نقش ها بر حسب روابط به افراد اختصاص داده می شود.

 

وقاری تصریح کرد: این موضوع برایم جالب است که یک زمانی می گفتند برای سن امثال شما شخصیت نداریم در حالی که من می بینم در شرایط فعلی از یک بازیگر خیلی جوان استفاده و تلاش می کنند تا با گریم سن او را بالا ببرند.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: هم اکنون شرایط به گونه ای پیش می رود که گویی تعداد محدودی بازیگر داریم که از همان تعداد به هر شکل و عنوانی که شده برای بازیگری استفاده می شود.

 

این بانوی بازیگر همچنین توضیح داد: برای سینما پیشنهاد جدید نداشته ام اما یک نقش کوتاه برخلاف آنچه که پیش از آن گفته شده بود که طولانی ترین نقش در آن اثر به شمار می رود، در فیلم "نهنگ عنبر2" به کارگردانی سامان مقدم کار کردم.

 

وی ادامه داد: پس از تصویربرداری بسیاری از سکانس ها حذف شد و نقش من تنها در دو بخش کوچک باقی ماند اما برای تلویزیون هم دو سریال کار کرده ام که یکی از آن ها سریال "تاریک شب روشنایی روز" به کارگردانی قاسم زاده اصل است.

 

وقاری خاطرنشان کرد: سریال دیگر ، " خانه ما" اثر سامان مقدم است که هم اکنون تصویربرداری می شود. من حدود 6 روز با این گروه کار کردم البته نمی دانم که دوباره وارد کار می شویم یا خیر چرا که وقتی فیلمنامه به روز نوشته می شود، چندان مشخص نیست که تکلیف چه می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------