بازنشستگان گیلان خواستار اجرای طرح همسان‌سازی و افزایش مستمری‌ها شدند/ تجمع کارگران شهرداری مهران



تجمع بازنشستگان و کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
بازنشستگان گیلان خواستار اجرای طرح همسان‌سازی حقوق و افزایش مستمری‌ها، ارائه‌ی خدمات درمانی رایگان و پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی شدند.

جمعی از بازنشستگان گیلان در تماس با ایلنا، از تجمع اعتراضی خود مقابل سازمان تامین اجتماعی این استان خبر دادند. 

 

این بازنشستگان خواستار اجرای طرح همسان‌سازی حقوق و افزایش مستمری‌ها، ارائه‌ی خدمات درمانی رایگان و پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی شدند. 

 

به گفته‌ی این کارگران؛ هم حقوق‌ها بسیار پایین‌تر از خط فقر است و هم سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی ناچیزی ارائه می‌دهد و این وضعیت فشار بسیاری بر آن‌ها وارد کرده است.

 

***

 

کارگران شهرداری مهران چهار ماه دستمزد طلبکارند

کارگران شهرداری مهران در استان ایلام حدود ۴ ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده طلبکارند. آنها علارغم تاخیر در پرداخت حقوق، حق بیمه این کارگران هم با مشکل روبروست وچندین ماه به تاخیر افتاده است.

 

تجمع بازنشستگان و کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

یک منبع کارگری در استان ایلام در تماس با ایلنا، از دست‌کم چهار ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده کارگران خدماتی شهرداری مهران خبر داد.

 

او با بیان اینکه مدتی است مطالبات مزدی کارگران شهرداری مهران با تاخیر پرداخت می‌شود، در ادامه گفت: علاوه بر حقوق، بخشی از بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

 

به گفته وی؛ علارغم پیگیری‌های مکرر کارگران شهرداری مهران برای دریافت حقوق، هنوز مسئولان شهری پاسخگو نیستند به همین دلیل کارگران در ادامه بی‌توجهی مسئولان به پرداخت مطالباتشان، روز گذشته (۲ بهمن ماه) تجمع صنفی مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان برگزار کردند.

 

او با بیان اینکه کارگران شهرداری مهران در شرایطی به کار روزانه خود ادامه می‌دهند که بیشتر آن‌ها در تامین نیازهای ضروری خانواده‌هایشان دچار مشقت هستند، افزود: ما انتظار داریم مسئولان شهرستان پیگیر معوقات مزدی و بیمه کارگران شهرداری مهران باشند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------