عوارض خروج از کشور گران شد اما برای شما رایگان است!



عوارض خروج از کشور

 

قصد سفر خارجی دارید؟ مهم‌ترین کارهایی که باید کنید، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است، و شاید راحت‌تر از این‌ها، خرید یک تور مسافرتی به مقصدی که دوست دارید!

آژانس‌های مسافرتی زحمت برنامه‌ریزی‌های مختلف برای سفر را از سر مشتریان‌شان کم می‌کنند، اما کارهایی هم هست که خود مسافران باید انجام دهند که از جمله آن‌ها پرداخت عوارض خروج از کشور است.

 

عوارض خروج از کشور، هزینه‌ای است که باید برای خارج شدن از مرزهای ایران به دولت بپردازید، اما اگر تور خود را از نوین تراول بخرید، می‌توانید با عوارض خروج از کشور رایگان سفر کنید!

 

یعنی هم این هزینه را نمی‌پردازید و هم نیازی نیست نگران میزان و چگونگی پرداخت‌کردن آن یا حتی گم‌کردن رسید پرداخت پیش از رسیدن به باجه‌های کنترل پاسپورت باشید.

 

گران شدن عوارض خروج از کشور

امسال (1403) مبلغ عوارض خروج از کشور برای سفرهای هوایی، ریلی، دریایی و زمینی، در صورتی که اولین سفر در سال باشد، 30% افزایش یافته است. یعنی برای سفر اول هر مسافر باید مبلغ 520 هزار تومان (120 هزار تومان بیشتر نسبت به سال 1402) بپردازد.

این مبلغ برای سفرهای دوم و سوم به ترتیب 50 و 100 درصد بیشتر می‌شود. آژانس گردشگری نوین تراول در جدیدترین کمپین خود، پرداخت این مبلغ را به عهده گرفته و اگر تور خود را از این آژانس بخرید، عوارض خروج از کشور رایگان می‌شود.

این کمپین که از زمستان1402 آغاز شده، تا آخر خرداد ماه ادامه دارد.

 

گران شدن عوارض خروج از کشور

 

آشنایی با خدمات نوین تراول

این آژانس گردشگری با نام رسمی نوین سفر سپهر کهکشانی، ارائه‌دهنده خدمات در تمام زمینه‌های مرتبط به سفر است. فروش تور‌های گردشگری، تهیه پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در تمام شهرهای ایران و خارج کشور و بیمه مسافرتی از جمله این خدمت‌رسانی‌ها به شمار می‌آیند.

از دیگر خدمات نوین تراول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* اخذ ویزا، هماهنگی برای وقت سفارت، انگشت‌نگاری و پیک‌آپ پاسپورت 

* اجاره جت اختصاصی به مقصد تمام شهرها در ایران 

* هماهنگی برای اتاق سمینار و اتاق جلسات، مخصوص سفرهای کاری 

* رزرو مینی‌بوس، اتوبوس، ون VIP و غیره

 

چرا تور خارجی بخریم؟

هدف کمپین عوارض خروج از کشور رایگان، حذف تمام دغدغه‌های مسافران است. این‌که شما نه‌تنها رزرو بلیط هواپیما و هتل را به آژانس می‌سپارید، بلکه از بابت پرداخت این مبلغ هم خیال‌تان راحت خواهد بود!

 

همچنین تمام مراحل دریافت ویزا به عهده آژانس گردشگری است و بسته به شهر موردنظر، می‌توانید از گشت شهری رایگان و ترانسفر فرودگاهی هم بهره‌مند شوید.

با خرید تور از نوین تراول، هم بلیط پرواز و هم هتل را می‌توانید از میان گزینه‌های متنوع با قیمت‌های اقتصادی تا لاکچری انتخاب کنید. البته اگرچه همه چیز به بودجه شما بستگی دارد، اما این آژانس خود را به ارائه خدمات باکیفیت متعهد می‌داند.

 

تور خارجی

 

عوارض خروج از کشور رایگان

در صورتی که در هفته‌های آینده، سفری خارجی را در برنامه دارید، می‌توانید کارهای مختلف و برنامه‌ریزی‌ها را به آژانس‌های مسافرتی بسپارید. در این صورت شما فقط باید هزینه سفر را بپردازید.

البته اگر از نوین تراول خرید کنید، یک امکان ویژه برای شما در نظر گرفته شده است:

 

عوارض خروج از کشور رایگان.

بنابراین، دست بجنبانید و برای خرید تور اقدام کنید؛ تنها تا آخر خرداد 1403 فرصت دارید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024