آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

رشد ۵ هزار واحدی شاخص کل با آغاز معاملات/ بازارگردانی دو نماد فرابورسی از فردا آغاز می‌شود



شاخص کل،اخبار جدید،اخبار روز
شاخص کال بورس تهران در ادامه روند افزایشی خود با رشد بیش از 5 هزار واحدی تا ساعت 10 صبح امروز به پیشروی در کانال 1.1 میلیون واحدی ادامه داد.

به گزارش ایلنا، شاخص کال بورس تهران در ادامه روند افزایشی خود با رشد بیش از 5 هزار واحدی تا ساعت 10 صبح امروز به پیشروی در کانال 1.1 میلیون واحدی ادامه داد.

 

شاخص هم‌وزن هم افت بیش از 1000 واحدی دارد.

 

 بازارگردانی دو نماد فرابورسی از فردا آغاز می‌شود

 عملیات بازارگردانی شرکت‌های گسترش صنایع روی ایرانیان و نوش پونه مشهد از فردا(یکشنبه) در فرابورس ایران آغاز می‌شود.

 

 شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی شرکت‌های گسترش صنایع روی ایرانیان و نوش پونه مشهد به ترتیب با نمادهای معاملاتی «فگستر» و «غپونه» به روش مبتنی بر حراج از فردا(یکشنبه) خبر داد.

 

شایان ذکر است در حالی از 10 مهرماه پارسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا 15 مهر شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

 

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------