آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

شاخص بورس 2 هزار واحد افت کرد/ کاهش هیجان فروش در بورس



بورس ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 11میلیارد و 732میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 747میلیارد تومان در بیش از 576هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 2هزار و 506واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 539هزار و 685واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کشتیرانی جمهوری اسلامی و پتروشیمی پارس شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ارتباطات سیار ایران و معدنی و صنعتی گل گهر با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 9میلیارد و 318میلیون ورقه به‌ارزش 219هزار و 615میلیارد تومان در 337هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 160واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 62واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای پویا زرکان آق دره، سیمان ساوه و داروسازی دانا شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------