آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

بورس بعد از ۳۲ ماه، دو میلیون واحدی شد



  بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
طی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس توانست بعد از ۳۲ دو ماه دوباره وارد کانال دو میلیون واحد شود. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۱۸ هزار واحد صعود کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهشی ۴۷ واحدی در رقم ۵۹۲ هزار و ۵۰۶ واحد ایستاد. در این بازار ۸۹۸ هزار معامله به ارزش ۹۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

 

در معاملات امروز ۱۱۰ نماد بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های نفتی و خودرویی بود درحالی که بیشترین خروج پول این گروه از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و گروه بانکی صورت گرفت.

 

ادامه معاملات فرابورس تا ساعت ۱۵

سامانه معاملات فرابورس امروز دچار اختلال شد و به همین دلیل طبق اطلاعیه فرابورس، دوره سفارشگیری در تمامی بازارها از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت ۱۱:۰۲ بود که در این بازه ایجاد، حذف یا ویرایش سفارشات امکان پذیر بود و پس از آن، معاملات به صورت حراج پیوسته از ساعت ۱۱:۰۲ لغایت ۱۴:۳۰ برای سهام و حق تقدم سهام ادامه داشت. پایان جلسه معاملاتی برای سایر اوراق بهادار اعم از ETF، اوراق با درآمد ثابت و غیره ساعت ۱۵:۰۰ خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------