آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نماینده آمریکا در سازمان ملل: از اتمام تحریم‌های تسلیحاتی ایران نگرانیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,کلی کرافت
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفته از اینکه تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران ظرف چند ماه آینده منقضی می‌شود عمیقاً نگران است.

به گزارش فارس، «کلی کرافت»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحده گفته کشورش از اتمام تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران «عمیقاً نگران» است.

 

کرافت در حساب کاربری‌اش در توئیتر ادعاهای مقام‌های کشورش را تکرار کرده و نوشته است: «یک ماه پیش، آمریکا و شریکانش در نزدیکی سواحل یمن یک کشتی حامل سلاح‌های ایران را که برای حوثی‌ها ارسال می‌شدند توقیف کردند. این کشتی شامل موشک‌های سطح به هوا، موشک‌های ضد تانک و سایر سلاح‌های پیشرفته بوده است. تلاش‌های ایران برای تسلیح حوثی‌ها فقط درگیری‌ها را طولانی‌تر می‌کند.»

 

وی در یک پیام دیگر در توُئیتر نوشته است: «ایالات متحده عمیقاً از این احتمال که تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران ممکن است ظرف چند ماه برداشته شود نگران است. ایران، همین حالا تحت فشار تحریم‌ها به درگیری‌ها دامن می‌زند. احمقانه است که فکر کنیم این فعالیت‌های مخرب وقتی محدودیت بین‌المللی علیه آنها وجود نداشته باشد بیشتر نمی‌شود».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------