آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نشست محرمانه آمریکا، اسرائیل و امارات با محوریت مقابله با ایران



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نشست محرمانه
یک وبسایت خبری در آمریکا به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که محور نشست محرمانه مقامات بلندپایه آمریکا، امارات و اسرائیل در ماه دسامبر دستیابی به یک توافق برای اقدامات هماهنگ علیه ایران بود.

به گزارش  مهر به نقل از آناتولی، وبسایت خبری «آکسیوس» آمریکا در گزارشی به نقل از مقامات آگاه در آمریکا و اسرائیل اعلام کرد که مقامات بلندپایه آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی دسامبر گذشته با شرکت در یک نشست سه جانبه و «محرمانه» در کاخ سفید پیرامون همکاری علیه ایران با یکدیگر گفتگو و رایزنی کردند.

 

این نشست محرمانه که روز هفدهم دسامبر ۲۰۱۹ برگزار شد، به رایزنی پیرامون اقدامات هماهنگ علیه ایران و «بحث و گفتگو در خصوص انعقاد یک پیمان عدم تجاوز میان امارات متحده عربی- اسرائیل» اختصاص یافت.

 

«رابرت اُبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا به همراه «ویکتوریا کوتس» معاون وی و «برایان هوک» فرستاده ویژه واشنگتن در امور ایران در این نشست به نمایندگی از دولت آمریکا حضور داشتند.

 

از دیگر مقام‌های شرکت کننده در این نشست، می‌توان از «میر بن شبات» مشاور امنیت ملی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یوسف العتیبه» سفیر امارات متحده عربی در آمریکا نام برد.

 

به گزارش وبسایت خبری آکسیوس، العتیبه از مشاوران بسیار نزدیک به «محمد بن زائد» ولیعهد امارات متحده عربی است. وی از جمله افرادی بود که در مراسم رونمایی «دونالد ترامپ» از طرح سازش تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن»، در کاخ سفید حضور داشت.

 

این گزارش در ادامه می‌افزاید که «بنیامین نتانیاهو» در تکاپو برای تقویت ائتلافی پنهانی با امارات متحده عربی علیه ایران است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------