آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: توقف هسته‌ای ایران، اولویت من در آینده است



 نتانیاهو ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه مواضع ضد ایرانی چند کشور عربی باعث حصول توافق‌های سازش شد، گفت متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران اولویت کابینه آینده او خواهد بود. 

 به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره دلایل ضد ایرانی امضای توافق‌های سازش با کشورهای عربی را تکرار کرد.

 

نتانیاهو بامداد امروز (چهارشنبه به وقت ایران) در مصاحبه با روزنامه «جروزالم‌پست»، مدعی شد مواضع ضد ایرانی کشورهای امارات عربی متحده، بحرین، سودان و مغرب باعث حرکت آنها به سمت سازش و عادی‌سازی روابط با اسرائیل شد.

 

وی در این باره گفت: «این (تقابل با ایران) چیزی است که محوریت داشت. همان بود که آنها را به سمت اسرائیل آورد. آنها اسرائیل را نه فقط به‌عنوان منبع فناوری برای همه‌چیزمی‌دیدند بلکه شاهد تقابل اسرائیل با ایران نیز بودند، [کشوری] که آنها را تهدید می‌کرد. [ایران] ما را بیشتر تهدید می‌کند، با نابودی، ولی آنها (کشورهای عربی) درک کردند که اسرائیل یک متحد ضروری برای آنهاست».

 

به نوشته جروزالم‌پست، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه به برنامه‌های خود برای دوره بعد نخست‌وزیری در صورت پیروز شدن در انتخابات پیش رو پرداخته و ادعا کرد متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران یکی از اولویت‌های وی است.

 

نتانیاهو ضمن تکرار مخالفت با توافق هسته‌ای ایران، مدعی شد: «زیرا به دلیل کاری که من انجام دادم، ایران سال‌ها به عقب رانده شد و باز هم به دلیل کاری که خواهم کرد آنها هرگز به تسلیحات اتمی نخواهند رسید. تا زمانی که نخست‌وزیر هستم، ایران بمب اتمی نخواهد داشت».

 

وی پیشتر نیز با بیان اینکه ایران بزرگترین دشمن اسرائیل است، ادعا کرده بود: «من مصمم به متوقف کردن ایران هستم، ما در حال ضربه زدن به آنها در تمام منطقه (خاورمیانه) هستیم».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------