آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

خبرهای جدید درباره آغاز مذاکرات برجام



 برجام,اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آغاز مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی در روزهای آینده خبر داد.

 به گزارش تسنیم؛ محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی، گفت: مذاکرات به‌زودی و در روزهای آینده آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پیغام‌ها و علائمی که از طرف‌های غربی دریافت شده است نشان می‌دهد که دور جدید مذاکرات در روزهای آینده از سر گرفته می‌شود، ادامه داد: البته زمان دقیقی برای آغاز مذاکرات تعیین نشده است و براساس مذاکراتی که انجام خواهد شد تیم مذاکره‌کننده نیز شکل می‌گیرد.

 

نماینده مشکین‌شهر در مجلس درباره اینکه مذاکرات از طریق وزارت امور خارجه و یا شورای‌عالی امنیت ملی دنبال خواهد شد، اظهار داشت: به‌طور معمول خطوط راهبردی کشور در شورای‌عالی امنیت ملی ترسیم می‌شود و تحقق اهداف و استراتژی‌ها از طریق وزارت امور خارجه است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مذاکرات وین هم با نظارت شورای‌عالی امنیت ملی انجام شد، عنوان کرد: در دور جدید مذاکرات نیز قطعاً استراتژی‌ها از سوی شورای‌عالی امنیت‌ ملی تدوین و از سوی وزارت امور خارجه اجرا می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------