آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

فرمانداری ملارد: زمین لرزه ۳۴۰ میلیارد خسارت به بار آورده



اخبار,اخبار حوادث,زلزله

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد با اشاره به اینکه بیشتر خسارتها در مناطق مسکونی بافت ناکارامد سرآسیاب و ملارد رخ داده است گفت: زمین لرزه در ملارد۳۴۰ میلیارد خسارت به بار آورده است.

به گزارش مهر، علی اکبر خراسانی با اعلام این خبر در جمع خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به زلزله های اخیر که در ملارد بهوقوع پیوسته است این شهرستان تا کنون با بررسی های کارشناسان بنیاد مسکن و شهرسازی به بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی که بناهای ویلایی قدیمی و آپارتمانی بوده اند،خسارت وارد شده است که برخی از این خسارتها در بخش سازه ای و بخش دیگری از این خسارتها در بخش ترک خوردگی دیوار و سقف را شامل شده است.

 

خراسانی افزود: خسارت های ناشی از این زمین لرزه تا کنون بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر این خسارتها در مناطق مسکونی بافت ناکارامد سرآسیاب و ملارد رخ داده است

 

معاون فنی و عمرانی بیان داشت:در حوزه روستایی بخش مرکزی ۳۵۵ واحد و در حوزه روستایی بخش صفادشت ۲۵۹ واحد مسکونی و مابقی در حوزه شهری شهرستان ملارد بوده است.

 

وی گفت: در زمین لرزه بامداد امروز که در روستای ارسطو و با ۲/۴ دهم ریشتر بود هیچگونه مصدومی نداشتیم و فقط ۴ مصدوم در اثر ترس زلزله و فرار هنگام وقوع زلزله دچار مصدومیت شده اند و ظهر امروز هم یک مورد گازگرفتگی در چادر اسکان اعلام شد که در این حادثه هم یک مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و همسر و فرزند وی هم که دچار گاز گرفتگی شدند، به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------