آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

آتش‌سوزی در شناور خدماتی در عسلویه مهار شد/ ۲ نفر مفقود شدند



اخبار,اخبار حوادث

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آتش‌سوزی در شناور خدماتی علی ۲۰ در آبهای خلیج فارس در عسلویه خبرداد و گفت: پس از اعلام اضطرار و اعزام شناورهای ناجی بنادر و دریانوردی استان بوشهر، ضمن مهار آتش ۹ تن از خدمه شناور یاد شده نجات یافتند.

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی استان بوشهر تمام نقاط ساحلی استان را تحت پوشش دارد اظهار داشت:پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی با امکانات و تجهیزات مدرن خدمات رسانی شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به دریانوردان در خلیج فارس هستند.

 

وی با بیان اینکه با اعلام اضطرار  امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی راهی مکان مورد نظر می‌شوند گفت: خدمات مورد نظر دریانوردان در زمان سانحه و اضطرار  ارائه می‌شود چراکه شناورها با تجهیزات مدرن و پیشرفته در پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی استان بوشهر مستقر است.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آتش سوزی در شناور خدماتی در آبهای خلیج فارس و اعزام شناورهای امدادی این اداره کل برای یاری رساندن به آنها خبرداد و بیان کرد: فرمانده شناور خدماتی علی 20  بامداد امروز اعلام کمک و اضطرار در آتش سوزی در شناور می‌کند که پس از آن شش شناور امدادی به همراه نیروهای امدادی و متخصص اعزام می‌شوند.

 

ارجمند زاده با بیان اینکه شناورهای امدادی سریعا به منطقه مورد نظر اعزام می‌شوند تصریح کرد: شناور پارمیدا 4 قبل از رسیدن شناورهای امدادی دیگر باتوجه به نزدیک بودن موقعیت 9 نفر از 11 نفر خدمه شناور را نجات می‌دهد.

 

وی با اشاره به مفقود شدن 2 نفر از مهار شدن آتش‌سوزی در شناور یاد شده خبرداد و افزود:  پس از رسیدن شناورهای اعزامی بلافاصله عملیات اطفا حریق با موفقیت انجام شد.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزوود: در حال حاضر آتش مهار شده و شناور بوسیله یدک کش عسلویه 1 درحال یدک کردن شناور مضطر به‌سمت  اسکله عسلویه است.

 

ارجمندزاده با بیان اینکه این حادثه در 16 مایلی بندر عسلویه رخ داد  افزود: 40 دقیقه بامداد آتش سوزی گزارش شده و یدک کش‌های عسلویه1 و 2، نیمروز، سدار، فتح المبین و هادی 6  ساعت 45دقیقه بامداد و ناجی 18 ساعت 50 دقیقه بامداد از اسکله جدا شدند و به سمت شناور دچار سانحه حرکت کردند.

وی بیان کرد: این شناورهای امدادی پس از سوار‌ کردن تیم آتش نشانی منطقه ویژه، از اسکله جدا و راس ساعت 1:30 بامداد در‌ کنار شناور علی 20 مستقر شده وبه امداد رسانی پرداخت.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد:شناور خدمه‌بر پارمیدا4 به واسطه نزدیک بودن به شناور علی 20 با مدیریت مرکز هماهنگی جستجو و نجات عسلویه، بلافاصله به امداد رسانی پرداخته و 9 نفر را نجات می‌دهد.

 

ارجمندزاده  افزود: با توجه به فاصله 16 مایلی و سرعت  8 گره‌ای یدک‌کش‌های اطفا حریق، ساعت 2:30 بامداد یدک کش‌های یاد شده، کنار شناور سانحه دیده بودند و عملیات اطفا را آغاز کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه  شناور خدماتی علی 20 در مسیر عسلویه به منطقه نفتی پارس جنوبی دچار حادثه شد گفت:  مالکان شناورها باید شناورهای خود را به سیستم اطفاء حریق و امکانات ایمنی مجهز کنند تا رسیدن امدادگران از خسارت آن بکاهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------