۳ مفقودی ارتفاعات نگارمن شاهرود پیدا شدند



اخبار,اخبار حوادث

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه سه نفر در نگارمن شاهرود مفقود شدند، گفت: ساعاتی پیش یک اکیپ از هلال احمر برای این عملیات اعزام شدند.

علی یحیایی در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه شامگاه پنج‌شنبه در پی تماس با هلال احمر مبنی بر مفقودی سه نفر در نگارمن شاهرود بلافاصله نیروهای امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند، ابراز داشت: برای انجام این عملیات یک اکیپ به محل مورد نظر فرستاده شدند که به محض دریافت اطلاعات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه از این سه نفر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اضافه کرد: خوشبختانه حال این افراد مساعد است و به زودی عملیات نجات انجام خواهد شد.

 

معاون هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه دو گردشگر امروز پنج شنبه حوالی ظهر نیز در جنگل ابر شاهرود مفقود شدند که دلیل این امر نیز بدی آب و هوا بوده است، بیان کرد: تلاش ها برای نجات آن‌ها به ثمر نشست و هر دو گردشگر از اهالی استان لرستان نجات یافتند.

 

یحیایی از اعزام تیم جستجو از سوی هلال احمر خبر داد و تاکید کرد: دو ساعت و ۳۰ دقیقه عملیات امداد و نجات این دو گردشگر به طول انجامید تا در نهایت آن ها همزمان با غروب پنج شنبه نجات یافتند.

 

وی با بیان اینکه این دو گردشگر در سلامت کامل هستند، اضافه کرد: سرمای هوا در ارتفاعات و بارش برف بسیار شدید به همراه کولاک باعث شده بود این گردشگران به مشکل بر بخورند.

 

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان با بیان اینکه گردشگران مذکور در پست امداد و نجات خرقان اسکان موقت یافته‌اند، بیان کرد: نگرانی درباره آن ها وسلامتی جسمی شان وجود ندارد.

 

 ۳ مفقودی ارتفاعات نگارمن شاهرود پیدا شدند

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان از پیدا شدن ۳ مفقودی در ارتفاعات نگارمن شاهرود خبرداد.

 

علی یحیایی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره مفقود شدن سه نفر در ارتفاعات روستای نگارمن شاهرود گفت: ساعت ۱۰:۲۳ شامگاه پنجشنبه خبر مفقود شدن این افراد به سازمان هلال احمر اطلاع رسانی شد که برای نجات این افراد اکیپی از هلال‌احمر شب گذشته به محل مورد نظر اعزام شد که تلاش‌ها برای نجات و یافتن آنها تا ظهر امروز ادامه داشت.

 

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی، هلال‌احمر و امدادی و دانشگاه علوم پزشکی نیز برای جستجو این افراد تلاش داشتند، افزود: به دلیل وجود برف و کولاک در منطقه جستجو برای نجات این افراد با مشکلات فراوانی همراه بود.

 

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان ادامه داد: این افراد مفقودی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بودند که دقایقی پیش با تلاش های نیروی امدادی پیدا شدند.

 

یحیایی در پایان عنوان کرد: سفر به ارتفاعات باید با هماهنگی هلال‌احمر صورت گیرد و از مردم تقاضا داریم قبل از سفر اطلاعات هواشناسی را موردبررسی قرار داده و حتماً هلال‌احمر را در جریان سفر خود قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------