ریزش تونل در حال ساخت مترو در تهران/ یک کارگر فوت شد



اخبار,اخبار حوادث,ریزش تونل در حال ساخت مترو در تهران
مدیر عامل شرکت مترو تهران جزئیات حادثه ریزش سقف تونل در حال ساخت مترو را تشریح کرد.

«علی امام» مدیر عامل شرکت مترو تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزئیات حادثه ریزش سقف تونل در حال ساخت مترو گفت: در اثر حفاری گالری تاسیسات ایستگاه ۱۷ شهریور در تقاطع خط ۶ و۷ قسمتی از سقف گالری ریزش می‌کند. در این حادثه ۴ کارگر مشغول به کار بودند که خوشبختانه سه نفر بلافاصله خود را نجات می‌دهند و متاسفانه یکی از کارگران در زیر آوار مدفون می‌شود. 

 

او در واکنش به اینکه با قوت گرفتن فعالیت‌های عمرانی مترو در هفته‌های اخیر شاهد وقوع حوادثی بوده‌ایم، گفت: دو حادثه با دو منشا مختلف رخ داد. در حادثه اول پیمانکار مقصر نبود، بلکه یک شرکت که ۳۵ روز قبل تاییدیه را دریافت کرده بود نسبت به بهره برداری از آسانسور اقدام کرده بود. 

 

مدیرعامل مترو تهران ادامه داد: در حادثه امروز نیز کار کردن زیر زمین یکی از مشاغل سخت است و برخی حوادث بعضا اجتناب ناپذیر هستند اما باید سعی کرد تا جایی که ممکن است این اتفاق رخ ندهد. 

 

امام افزود: در محدوده خیابان شهریور که این حادثه رخ داده است، در گذشته نشست‌های متعددی رخ داده و خاک آن وضعیت سستی دارد. در این محل براساس گزارش‌های اولیه‌ای که گرفتم با احتیاط اقدامات در حال اجرا بود و تمهیدات HSE نیز در نظر گرفته شده بود، اما این حادثه تلخ رخ داد. 

 

مدیرعامل مترو تهران تاکید کرد: باید بیش از پیش دقت کنیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------