آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

جوان ۱۸ ساله چابهاری توسط سارقان مسلح به قتل رسید



اخبار,اخبار حوادث,قتل

بخشدار مرکزی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سارقان مسلح حوالی ساعت 21 پنجشنبه شب جوان 18 ساله چابهاری را به دلیل مقاومت در تحویل ندادن گوشی تلفن همراه به قتل رسانده و از محل حادثه متواری شدند.

عبدالطیف شیخ زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: احسان آهونگین ساکن روستای رمین در هفت کیلومتری نوار ساحلی چابهار- بریس در نزدیکی ساختمان دهیاری رمین به ضرب گلوله به قتل رسید.

 

وی افزود: سارقان مسلح سه نفر بودند که طبق گفته شاهدان پس از جر و بحث و درگیری و مقاومت مقتول در تحویل ندادن تلفن همراه به سوی وی شلیک کردند که قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد.

 

وی بیان کرد: این گونه قتل ها و جولان دادن سارقان مسلح دهها بار در شهر و مناطق روستایی چابهار اتفاق افتاده است.

 

بخشدار مرکزی چابهار گفت: واقعا جای تاسف است که یک جوان 18 ساله به خاطر یک تلفن همراه در شب های مبارک رمضان و قدر توسط سارقان مسلح به قتل برسد.

 

شیخ زاده پیگیری جدی و برخورد قاطع با سارقان مسلح در چابهار شد را خواستا شد.

 

به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.

 

شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------