مرگ دردناک 2پزشک در رودخانه خروشان



اخبار,اخبار حوادث,مرگ دردناک 2پزشک در رودخانه خروشان

پزشک کرمانشاهی که همراه دختر دندانپزشکش برای تفریح راهی رودخانه شالان در شهر ریجاب کرمانشاه شده بودند، به طرز مرموزی به داخل رودخانه سقوط کردند و جان باختند.

 ظهر جمعه مرد جوانی که همراه اعضای خانواده‌اش برای تفریح به کنار رودخانه شالان ریجاب رفته بودند، در داخل رودخانه صحنه عجیبی دید. پیکر زنی روی آب بود و امواج خروشان رودخانه آن را به این طرف و آن طرف می‌برد. مرد برای نجات زن جوان دست به‌کار شد و به داخل آب رفت و تلاش کرد خودش را به آن زن برساند و او را نجات دهد اما امواج خروشان او را هم گرفتار کرد و هر لحظه احتمال داشت که غرق شود. با این حال، مرد جوان با کمک اعضای خانواده‌اش از داخل رودخانه بیرون آمد و همزمان در تماس با پلیس ماجرا را به ماموران گزارش کرد.

 

ناپدید‌شدن پدر و دختر

ماموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند که اثری از پیکر زن جوان در آب نبود. امواج آب، او را با خود برده بود و در این شرایط ماموران برای شناسایی آن زن دست به‌کار شدند. آنها حدس می‌زدند که خانواده زن غرق‌شده در همان حوالی هستند اما هر‌چه گشتند کسی را پیدا نکردند. با این حال ماموران در کنار رودخانه خودروی سانتافه‌ای را دیدند که پارک شده بود و کسی داخل آن نبود. درهای خودرو باز بود و وسایل داخل ماشین، نشان می‌داد که سرنشینان آن احتمالا برای تفریح به کنار رودخانه آمده‌اند اما ماموران هر چه گشتند، اثری از سرنشینان آن به‌دست نیاوردند. این احتمال وجود داشت زنی که پیکرش در داخل رودخانه دیده شده بود، سرنشین همین خودرو باشد که دچار حادثه شده و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

 

در این شرایط ماموران به استعلام شماره پلاک سانتافه پرداختند و متوجه شدند که مالک آن زنی میانسال است. این زن وقتی در جریان ماجرا قرار گرفت، گفت: خودرو در اختیار شوهر 57ساله‌ام به نام مرتضی شکربیگی بود که یکی از پزشکان کرمانشاه است. او چند ساعت پیش همراه دختر 27ساله‌ام که دندانپزشک است، سوار ماشین شدند و گفتند که برای تفریح به ریجاب می‌روند اما پس از آن هر‌چه با تلفن همراهشان تماس گرفتم، جواب نمی‌دادند. نگرانشان شده بودم و دعا می‌کردم اتفاقی برایشان رخ نداده باشد تا اینکه از سوی پلیس تماس گرفتند و گفتند ماشین مرا بدون سرنشین در کنار رودخانه پیدا کرده‌اند.

 

در جست‌وجوی اجساد

با اظهارات این زن معلوم شد زنی که پیکرش در داخل رودخانه دیده شده بود، دختر او بوده است. اما چه اتفاقی برای شوهر وی رخ داده بود؟ مأموران برای یافتن پاسخ این سؤال به جست‌وجو در داخل رودخانه پرداختند و این جست‌وجوها در تاریکی شب نیز ادامه پیدا کرد تا اینکه صبح دیروز جسد مردی صدها متر آن‌طرف‌تر از محل حادثه از داخل رودخانه بیرون کشیده شد. این جسد متعلق به پزشک کرمانشاهی بود که همسرش پس از دیدنش، او را شناسایی کرد. با پیدا‌شدن جسد پزشک 57ساله، این فرضیه مطرح شد که روز حادثه و زمانی که پدر و دختر برای تفریح به کنار رودخانه رفته بودند، احتمالا یکی از آنها به داخل آب سقوط کرده و دیگری برای نجات وی به تکاپو افتاده اما شدت جریان آب هر دوی آنها را برده و از آنجا که حادثه در محلی خلوت رخ داده بود، هیچ‌کس شاهد آن نبوده است. با این فرضیه جست‌وجوها برای پیدا کردن جسد دختر جوان، یعنی دندانپزشک 27ساله ادامه دارد و ماموران پلیس با کمک نیروهای امدادی هلال‌‌احمر در تلاش هستند تا هرچه زودتر او را از رودخانه شالان بیرون بکشند. در همین حال سرهنگ‌ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: همزمان با ادامه جست‌وجوها، تحقیقات پلیس برای مشخص‌شدن علت غرق‌شدن این پدر و دختر ادامه دارد.

 

 روزنامه همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------