آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

۲ هزار روستای سیستان و بلوچستان دچار سیل شدند/ دسترسی به بیش از دو سوم روستا‌ها و شهرستان‌ها امکانپذیر نیست



سیل در سیستان و بلوچستان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
۲ هزار روستای سیستان و بلوچستان دچار سیل شدند.

به گزارش ایرنا، معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: نزدیک به ۲ هزار روستا و چندین شهرستان متاثر از سیلاب‌های استان سیستان و بلوچستان است که هم اکنون دسترسی به بیش از دو سوم روستاها و شهرستان ها به دلیل آبگرفتگی های فراوان امکانپذیر نیست.

 

«مجید جودی»‌ افزود: اکیب اعزامی بنیاد مسکن از ۱۲۵ روستای مناطق سیل زده بازدید کرده است.

 

وی بیان‌داشت: بازدید و ارزیابی‌های اولیه از مناطقی که بازگشایی شده‌اند، نشان می‌دهد ۵۰۰ واحد به‌طور کامل تخریب شده و باید از نو ساخته شوند.

 

جودی با اعلام استقرار تیم‌های امدادرسانی به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات بنیاد مسکن در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: هنوز بخش عمده‌ای از مناطقی که تحت تاثیر سیلاب استان قرار داشتند درگیر آبگرفتگی‌های گسترده و سیلاب هستند و ارزیابی دقیق میزان خسارت‌ها به واحدهای مسکونی بعد از فروکش کردن سیلاب امکان‌پذیر است.

 

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: برآورد این میزان خسارت، ارزیابی‌ها اولیه است و باید ارزیابی‌های بیشتر انجام شده و گزارش تکمیلی و نتیجه نهایی ارائه شود.

 

به گفته وی، تجهیزات، ماشین‌آلات و همچنین نیروهای امدادی بنیاد مسکن در کنار ستاد مدیریت بحران و دیگر نیروهای امدادی از روز نهم اسفند در منطقه مستقر شد و کمک‌رسانی‌ها در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------