آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها



اخبار حوادث - انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها

پس از يک ماه کار انتظامي، اعضاي باند بزرگ سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها شناسايي و در پنج عمليات همزمان در اصفهان با هماهنگي قضايي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ستار خسروي  رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در گفتگو با پايگاه خبري پليس با اعلام خبر شناسايي و انهدام باند سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها در شهر اصفهان اظهار داشت:اعضاي اين باند که اکثراً سابقه دار و داراي جرائم مختلف به ويژه سرقت هستند هشت نفرند که در يک ماه اخير با ورود به عنف به کارگاه ها و کارخانه ها در محور شهرک صنعتي محمود آباد،شهرک صنعتي دولت آباد و محدوده  مرغ  در جنوب اصفهان به زور و با درگيري با نگهبانان آنها اقدام به سرقت اموال کارگاه و کارخانه ها مي کردند.

وي تصريح کرد: تحقيقات در حال انجام است که تاکنون اين متهمين خطرناک و حرفه اي به 20 فقره سرقت‌هاي مختلف از کارگاه ها اقرار کرده‌اند و اموال مسروقه بسياري از مخفيگاه آنها بدست آمده است.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه تعدادي از مالباختگان شناسايي و پرونده آنان تکميل شده است، گفت: شهرونداني که در شهرک‌هاي مذکور سرقت‌هايي از آنها صورت گرفته مي توانند جهت شناسايي متهمان و اموالشان به پليس آگاهي استان اصفهان واقع در خيابان قائميه مراجعه نمايند.

اين مقام انتظامي افزود: پليس با اقتدار با مجرمان و کساني که سعي مي کنند حريم امن جامعه را مورد تعدي قرار بدهند به شدت برخورد خواهد کرد و در اين هدف کاملا مصمم است و به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به گروه‌هاي تبهکار نخواهد داد.

سرهنگ خسروي در پايان به کارخانه داران توصيه کرد:1- کارگاه هايي که اموال با ارزشي در آنها نگهداري مي شودبايد از تمام تجهيزات ايمني براي حفاظت از کارگاه استفاده کنند،متاسفانه شاهد هستيم که بعضي از کارخانه ها و کارگاه ها بدون تجهيزات و نگهبان رها مي شوند که اين مي تواند باعث تحريک ظرفيت جنايي مجرمين براي سرقت شود.2- مالکين کارگاه هاي محترم به نگهبان ها آموزش بدهند که از باز کردن درب کارخانه به‌روي افراد ناشناس در شب ها خودداري کنند و از نگهبانان مورد اعتماد استفاده کنند.3- مجتمع هاي کارگاهي بايد از نگهبان محله و ظرفيت بسيار خوبي که در اين زمينه وجود دارد استفاده کنند.4- راه‌هاي بلا استفاده منتهي به شهرک صنعتي بسته شود و چند راه مشخص براي ورود به شهر ک هاي صنعتي انتخاب شود. 

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------