آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

تاسیس مرکز کاشت مو و لیزر با مدرک سیکل!/ سوء استفاده از خانم‌ها با نام دکتر‌های معروف



اخبار حوادث - تاسیس مرکز کاشت مو و لیزر با مدرک سیکل!/ سوء استفاده از خانم‌ها با نام دکتر‌های معروف

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از متلاشی کردن باند مرکز کاشت مو و لیزر غیرمجاز در تبریز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صابر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: باخبر شدیم دو مرد به هویت‌های معلوم با مدارک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم، اقدام به تأسیس و راه‌اندازی مرکز کاشت مو در تبریز کرده و با مشتریان خود که اکثراً بانوان بودند ارتباط سوءاخلاقی برقرار می‌کردند.
 
وی ادامه داد: این افراد با استفاده از اسامی پزشکان معروف و باتجربه اقدام به نشر آگهی تبلیغاتی می‌کردند، از این‌رو پرونده برای رسیدگی به اداره عملیات ویژه ارجاع شد.
 
سرهنگ عباس‌زاده ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت اخبار واصله با اخذ دستور قضایی تحقیقات از محل فعالیت متهمان واقع در خیابان 17شهریور تبریز ادامه یافت و از داخل مطب، اسناد و مدارک موجود جمع‌آوری و جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
 
وی افزود: از موسسان مرکز کاشت موی و لیزر مذکور به هویت آقایان (ع.ب.) دارای مدرک تحصیلی سیکل و (م.ح) دارای مدرک تحصیلی دیپلم تحقیق به عمل آمد و این افراد اقرار کردند که مرکز فوق را از تیرماه 92 افتتاح و پس از اتمام مهلت اجاره، مطب را به محل فعلی منتقل کرده‌اند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان اعتراف کردند در مرکز فوق کاشت مو و عمل جراحی لیزرپوست را با کمک تکنیسین‌هایی که از تهران دعوت می‌کردند اکثراً در روزهای پنج‌شنبه و جمعه انجام می‌دانند و مراجعه‌کنندگان را خودشان در محل فوق مشاوره کرده و حتی آزمایش‌های لازم را با نسخه‌هایی که توسط دکتر پوست و مو به نام دکتر (س.و.) که مطب وی در جنب مرکز کاشت مو قرار داشت، انجام می‌دادند.
 
وی افزود: پزشکانی که اسامی آنها در بروشورهای تبلیغاتی مرکز کاشت مو و لیزر ثبت شده بود شناسایی و ضمن دعوت از نامبردگان به اسامی دکتر (ف.ع.) پزشک پوست و موی، دکتر (ف.ک.) پزشک گوش و حلق و بینی و دکتر (س.و.) پزشک پوست و مو تحقیق به عمل آمد و نامبردگان عنوان کردند مؤسسین مرکز فوق از ما دعوت به همکاری کرده بودند که ابتدا تمایل به همکاری داشتیم اما چون مجوز نداشتند همکاری نکردیم و از بابت درج اسم ما در بروشور تبلیغاتی شکایتی از آنها نداریم.
 
به گفته‌ی وی؛ مشخصات شماری از زنانی که در فرم‌ها و دفترچه‌ی مکشوفه از مرکز فوق ثبت شده بود حسب دستور قضایی به صورت تلفنی احضار شده و اکثراً اظهار کردند به جهت حفظ آبرو و فاش نشدن موضوع در نزد خانواده‌هایشان حاضر به حضور در پلیس آگاهی جهت تحقیقات و طرح شکایت نشدند.
 
سرهنگ عباس‌زاده اظهار کرد: استعلام به عمل آمده از معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز حاکی است برای مرکز کاشت مو و لیزر مذکور هیچ مجوزی صادر نشده و فعالیت آنها غیرقانونی و غیرمجاز است و نهایتاً مرکز فوق با دستور مراجع قضایی و با همکاری معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز توقیف و از فعالیت آن ممانعت به عمل آمد و همه‌ی تابلوهای آنها توسط مؤسسان جمع‌آوری شد.
 
این مقام انتظامی درباره‌ شیوه و شگرد متهمان گفت: آنها با اطلاع‌رسانی پیشین از طریق نشر بروشورهای تبلیغاتی در سطح کلان‌شهر تبریز، مشتریان خود را به صورت مراجعه حضوری به آن مرکز و یا به صورت تلفنی شناسایی کرده و به محض مراجعه مشتریان به آن مرکز یکی از متهمان تحت عنوان منشی و دیگری در پوشش دکتر متخصص به نامبردگان مشاوره داده و اقدامات خود را تشریح می‌کردند و پس از جلب رضایت مشتری نسبت به عقد قرارداد اقدام می‌کردند و در جهت نیات پلید و شوم خود حرکت می‌کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و جمع‌آوری علل و مدارک کافی به همراه متهمان به دادسرا ارسال و متهمان با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------