آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

واژگونی سواری MVM جان سه مسافر را گرفت/ سقوط از ارتفاع به دلیل حمله خرس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی سازمان امداد و نجات اعلام کرد
واژگونی سواری MVM جان سه مسافر را گرفت/ سقوط از ارتفاع به دلیل حمله خرس

سخنگوی سازمان امداد و نجات، با اشاره به واژگونی یک دستگاه سواری MVM در کیلومتر 25 محور صفادشت ـ شیراز، گفت: در اثر این حادثه ۳ مسافر جان خود را از دست دادند.

سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو فارس،‌ در ارتباط با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت:‌ واژگونی سواری MVM ساعت 7:01 صبح امروز سبب بروز حادثه در کیلومتر 25 محور صفادشت ـ شیراز شد.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه سه مسافر جان خود را از دست دادند. همچنین برخورد سواری پراید با گاردریل در کیلومتر 70 اتوبان قزوین ـ زنجان برای 5 مسافر حادثه آفرید.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه این حادثه بعدازظهر روز گذشته حوالی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان خرمدره به وقوع پیوسته است،‌ ادامه داد: در اثر این حادثه یک مسافر به بیمارستان منتقل شد و سایر حادثه‌دیدگان با اقدامات نیروهای امدادی از مرگ نجات یافتند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: ساعت 21:50 شب پیش نیز به دلیل حمله خرس یک نفر در کوهستان چهارمحال بختیاری دچار حادثه شد و از ارتفاعات گردنه بره‌مرده سقوط کرد.

وی گفت: نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه خود را به محل رسانده و اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیده انجام دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------