ماجرای ربودن 3 خارجی در مشهد چه بود؟



گروگانگیران قصد داشتند از خانواده‌ 3 تبعه خارجی 200 هزار دلار باج بگیرند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: عوامل ربایش ۳ تبعه خارجی که برای زیارت به مشهد آمده بودند در بلوار طبرسی مشهد دستگیر شدند.

 

به گزارش تسنیم ، سرتیپ محمد کاظم تقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر ربایش 3 تبعه خارجی که برای زیارت به مشهد آمده بودند، دستورات ویژه به منظور پی‌گیری سریع این پرونده صادر شد.

 

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی تحقیقات خود را آغاز کردند که عاملان این اقدام مجرمانه در تماس با خانواده‌های 3 تبعه خارجی درخواست 200 هزار دلار برای آزادی این افراد کرده بودند.

 

تقوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با بررسی هوشمندانه یکی از عاملان اصلی این  اقدام مجرمانه را که جوانی 31 ساله و سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی او و 2 تن از هم‌دستانش را در خانه‌ای دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس در مرحله نهایی این عملیات، خانه مسکونی در محدوده بلوار طبرسی شمالی که 3 تبعه خارجی در آن بودند را نیز بازرسی و با رهایی این افراد یکی دیگر از اعضای باند را در این محل دستگیر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان که به ترتیب 25، 26، 29 و 31 ساله بودند و از استان‌ دیگری به مشهد آمده بودند با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------