آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل یک آتش‌نشان جوان



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
برخی افراد برای اعتقادشان تا پای جان‌شان هم که شده پیش می‌روند. محمد کریمی که یک آتش نشان جوان بود از همین افراد است.

به گزارش همشهری آنلاین، درست مثل محمد کریمی جوان آتش‌نشانی که وقتی دید چند نفر بر سر مسئله پیش پاافتاده‌ای با یکدیگر درگیر شده‌اند تلاش کرد بین آنها میانجیگری کند تا به درگیری‌شان پایان دهند، اما در این درگیری جانش را از دست داد.

 

این حادثه چند روز قبل در شهرستان روانسر واقع در استان کرمانشاه اتفاق افتاد. جوان آتش‌نشان که خارج از شیف کاری‌اش بود وقتی از یکی از خیابان‌ها می‌گذشت چند نفر را دید که با یکدیگر درگیر شده‌اند. آنطور که او متوجه شده طرفین درگیری ۲راننده بودند که به‌دلیل بوق زدن با هم درگیر شده بودند و با وارد شدن چند نفر دیگر در این حادثه کار بالا گرفته بود.

 

جوان آتش‌نشان وقتی دید درگیری بالا گرفته برای وساطت وارد شد. طرفین درگیر چاقو در دست داشتند و هر لحظه ممکن بود حادثه تلخی اتفاق بیفتد. جوان آتش‌نشان هرچه تلاش کرد آنها را از یکدیگر جدا کند فایده‌ای نداشت و دراین بین ناگهان چاقوی یکی از آنها به گردن جوان میانجی برخورد کرد. این پایان درگیری ۲ نفر بر سر بوق زدن بود و با اینکه مرد مجروح به مرکز درمانی منتقل شد اما به‌دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داد. کریمی ازجمله افراد خوشنام منطقه بود که به‌عنوان یک چهره محیط‌زیستی نیز شناخته می‌شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------