آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

برادر ۶ ساله با اسلحه شکاری پدر خواهر ۱۴ ساله‌اش را کشت



معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک ۶ ساله در یکی از روستاهای کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ او شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، ماموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

 

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر ۶ ساله ای که همراه خواهر ۱۴ ساله اش تنها در منزل حضور داشته به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و حین بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه ای می شود.

 

سرهنگ یاری تصریح کرد: بر اثر شلیک صورت گرفته، دختر ۱۴ ساله خانواده نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش های صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با ابراز تاسف از این واقعه، گفت: متاسفانه برخی خانواده ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می شود.

 

وی یادآور شد: در بسیاری مواقع یک بی احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده ای را برای همیشه داغدار می کند، بنابراین انتظار می رود خانواده های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتما باید نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------