آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

سه نفر از ضاربان محیط بانان گرگان دستگیر شدند



اخبار حوادث - سه نفر از ضاربان محیط بانان گرگان دستگیر شدند

دادستان کل استان گلستان از دستگیری سه تن از عاملین ضرب و شتم محیط بانان گرگان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، پوریانی دادستان استان گلستان، سرهنگ کریمی رییس پلیس پیشگیری استان، سرهنگ حمید رضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و اسماعیل مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان کشور در محل بیمارستان ۵ آذر گرگان حضور یافته و از محیط بانان مجروح در حادثه درگیری روز جمعه عیادت کردند.

در این دیدار خیلدار به عنوان نماینده دکتر ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، پیام همدردی و آرزوی سلامتی این دو محیط بان را از طرف ایشان ابلاغ نمود.


دادستان کل استان گلستان امروز و در حاشیه این دیدار اعلام داشت: سه تن از عوامل اصلی این حادثه با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

پوریانی ادامه داد: تلاش برای دستگیری ۵ متهم دیگر در این پرونده ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با جدیت تمام با متهمین پرونده برخورد خواهد نمود.

گفتنی است «مهدی مجنی پور» و «محمد تمسکنی» دو محیط بان گلستانی، عصر جمعه، دوم اسفندماه هنگام گشت زنی در منطقه جنگلی نوهور در حوالی روستای آهنگر محله متوجه صدای شلیک گلوله شده و پس از جست‌وجو با دو فرد مسلح مواجه شدند؛ هنگامی که محیط بانان قصد بازداشت ایشان را داشتند، هشت نفر به ایشان حمله ور شده و با چاقو، تبر و چوب ایشان را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شدند.


شدت جراحات وارد شده به این دو محیط بان به حدی بود که پزشکان مجبور شدند برای نجات جان ایشان، وارد عمل جراحی شده و تمسکنی، یکی از محیط بانان را به دلیل وخامت اوضاع، در بخش مراقبت های ویژه بستری نمایند.

محیط بانان مجروح در زمان رویداد مسلح نبوده‌اند و چه بسا اگر اینچنین نبود نیز، دست به سلاح نمی‌بردند چراکه خاطره خوشی از درگیری همکارانشان با شکارچیان غیر مجاز در سر ندارند!

اخبار حوادث - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------