آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به ۲۲۸ نفر خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،…

مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه

اخبار حوادث - مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه

در پی آتش‌سوزی در انبار علوفه‌ای در روستای قینرجه استان آذربایجان شرقی، دو پسر و یک دختر خردسال میان شعله‌های آتش به طرز دلخراشی جان باختند.

مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی به جام جم گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه دیروز، مردی با سامانه 115 اورژانس شهرستان چاراویماق تماس گرفت و از آتش سوزی در انبار علوفه یکی از روستاییان قینرجه و مصدوم شدن سه کودک خبر داد.

 

حبیب حسینقلی زاده افزود: در پی این تماس، تکنیسین های اورژانس با حضور در محل مشاهده کردند، انبار علوفه ای که مقابل خانه یکی از روستائیان قرار داشته در آتش سوخته است و پس از خاموش کردن آتش از سوی روستائیان، آنها پیکر دو پسر خردسال و یک دختر سه ساله را که میان شعله های آتش بشدت سوخته بودند را تحویل تکنیسین های اورژانس دادند، اما تلاش های درمانی بی نتیجه ماند و هر سه کودک جان باختند.

 

وی یاد آور شد: با مرگ این سه کودک پرونده ای تشکیل شد و با گزارش موضوع به پلیس و بازپرس کشیک دادسرا، اجساد کودکان به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه اهالی روستا دقایق اولیه آتش سوزی با اورژانس و آتش نشانی تماس نگرفته اند، و خود بدون در اختیار داشتن امکانات، آتش را خاموش کرده اند که این موضوع روند عملیات نجات کودکان را کند تر کرده و باعث شده بود آنها نتوانند کودکان را نجات دهند.

 

حسینقلی زاده از هموطنان خواست در حوادثی نظیر این اتفاق در نخستین اقدام با مجموعه های امدادی از جمله اورژانس و آتش نشانی تماس گرفته و حادثه را اطلاع دهند.

 

در این ارتباط مسئول اورژانس شهرستان چاراویماق نیز به خبرنگار ما گفت: با اطلاع از این حادثه، تکنیسین های اورژانس در محل حضور یافته بودند و معلوم شد اهالی روستا با تخریب سقف انبار علوفه قصد نجات کودکان را داشتند که موفق نشدند.

 

ولی الله شکوری افزود: تکنیسین های اورژانس با تحقیق از روستاییان متوجه شدند دو پسر فوت شده پسرعمو و چهار تا پنج ساله بودند و دختر سه ساله دختر عمه آنها بود.

 

وی یاد آور شد: هنگامی که مردم روستا متوجه آتش سوزی در انبار علوفه شده اند همگی برای خاموش کردن آتش اقدام کرده و با اجساد سوخته سه کودک رو به رو شده اند. بنابراین گزارش، علت اصلی این آتش سوزی مشخص نشده و کارشناسان آتش نشانی با حضور در محل تحقیق در این زمینه را آغاز کرده اند.

 

در همین ارتباط با دستور قضایی تحقیقات پلیس نیز برای رازگشایی از آتش سوزی و مرگ سه کودک آغاز شده است.

اخبار حواد ث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------