آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

سارقان طلافروشی در دام پلیس گرفتار شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سارقان طلافروشی در دام پلیس گرفتار شدند

دو سارق که پیش از این به اتهام سرقت از طلافروشی تحت تعقیب بودند، دستگیر و به چند فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس در این باره به جام جم گفت: پانزدهم خرداد امسال صاحب یک طلافروشی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت مغازه اش خبر داد.

در پی این تماس و اعزام ماموران به محل، معلوم شد مرد طلافروش با حضور در مغازه اش مشاهده کرده ویترین ها شکسته شده و یک کیلو و 600 گرم طلا به سرقت رفته است.

سرهنگ شاهرخ بختیاری افزود: با دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان برای کشف اموال سرقتی و شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد تا این که صاحب یک فروشگاه لباس و یک دندانسازی نیز با حضور در مرکز پلیس و ارائه شکایت هایی عنوان کردند، وقتی به محله کارشان رفته اند متوجه سرقت اموالشان شده اند.

وی یادآور شد: جستجو ها در این باره ادامه داشت تا این که ماموران ردپای مردی را در این دزدی ها به دست آوردند و روز چهاردهم تیر با ورود به مخفیگاه مرد سارق، او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به مرکز پلیس به سرقت از این مغازه ها با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و گفت ابتدا به عنوان مشتری وارد هر سه مغازه شدیم. پس از اطمینان از این که دوربین مداربسته در این محل ها نصب نشده، اموال را سرقت کردیم.

بختیاری افزود: در پی اعتراف متهم، همدستش تحت تعقیب قرار گرفت و روز گذشته او نیز دستگیر و در بازرسی از خانه اش 600 گرم از طلاهای مسروقه کشف شد.

این متهم نیز در مواجهه حضوری با همدستش، به شرکت در این دزدی ها اعتراف کرد و گفت: بخشی از طلاهای سرقتی را به فردی فروخته است.

در مرحله بعدی تحقیقات، خریدار طلاهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شد.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها و کشف دیگر اموال به سرقت رفته از مغازه دو شاکی دیگر ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------