سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی



سارق سابقه‌دار که با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود، نیمه‌های شب با لباس زنانه از مغازه‌های شهرستان دامغان سرقت می‌کرد. 

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان دامغان و با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس آگاهی به‌صورت تخصصی و هوشمندانه وارد عمل شدند. کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با اقدامات شبانه‌روزی و با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، موفق به شناسایی هویت متهم شدند که با لباس زنانه وارد مغازه‌ها می‌شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در بررسی‌های ویژه پلیس، مشخص شد این سارق سابقه‌دار چند سال قبل به جرم سرقت مغازه دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر، با پابند الکترونیکی از زندان آزاد بود و با شگرد خاصی، نیمه‌های شب از مغازه‌ها سرقت می‌کرد.

 

موقوفه‌ای از دستگیری متهم طی عملیات غافلگیرانه در محل کسب خودش خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از زیرزمین مغازه وی، تعدادی از اموال مسروقه کشف و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد. سارق در بازجویی فنی پلیس به ۲۳ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------