زورگیرها راننده تاکسی اینترنتی را کشتند



زورگیرانی که برای سرقت خودروی تیبا ، راننده میان سال تاکسی اینترنتی را به قتل رسانده بودند با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و صدور دستورات ویژه قضایی در چنگ عدالت گرفتار شدند. 

به گزارش خراسان، پانزدهم مرداد بود که خانواده یک راننده میان سال با مراجعه به پلیس اعلام کردند پدرشان برای مسافرکشی با خودروی تیبا از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است. در پی دریافت این خبر بررسی های تخصصی کارآگاهان در دایره مفقودی های پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز و مشخص شد که خودروی مذکور در شهر تردد کرده است. با همین سرنخ مهم، بررسی ها وارد مرحله عملیاتی شد و بالاخره کارآگاهان با راهنمایی های تجربی قاضی «محمود عارفی راد» به ردزنی خودرو پرداختند چرا که دیگر تحقیقات نامحسوس از وقوع یک جنایت خبر می داد.

 

در همین زمان بود که فرزندان راننده نیز خودروی پدرشان را هنگام تردد در شهر مشاهده کرده و با چوب و چماق به فردی که پشت فرمان بود حمله ور شده بودند اما آن جوان از چنگ آن ها گریخته بود. طولی نکشید که کارآگاهان جوان 25 ساله ای را در بولوار رسالت مشهد دستگیر کردند و به بازجویی از وی پرداختند. این جوان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به قتل راننده اعتراف کرد و گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت های عابر بانک خودش را به ما بدهد اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت.سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد،من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود 55 ساله را خفه کرد. بعد جسد را در صندوق عقب گذاشتیم و چند روز به دنبال مکانی می گشتیم تا از شر جسد رها شویم که پیدا نمی کردیم. به ناچار با خرید بیل و کلنگ جسد را در انتهای بولوار رسالت دفن کردیم.

 

 با کشف جسد، در حضور قاضی «عارفی راد»، تحقیقات قضایی برای دستگیری برادر فراری متهم آغاز شد و این زورگیر جوان هم که حدود 29 سال دارد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که روز گذشته او نیز در شهرستان زابل ردزنی شد و به دام افتاد. سپس با هماهنگی های قضایی از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب (ویژه پرونده های جنایی) قرار شد متهم مذکور به زودی به مشهد منتقل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------