آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

ترور سه جوان بزمانی در محله ابگرم_بزمان



سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 2 ساعت در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمود سعادتی  در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره قتل مسلحانه در بخش بزمان، ماموران انتظامی این فرماندهی جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه دریافتند 3 نفر به هویت های معلوم مورد اصابت گلوله مهاجمین قرار گرفته که یک نفر در محل به علت جراحات وارده به قتل رسیده و 2نفر دیگر مصدوم بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان اعزام شده اند.

 

وی ضمن اشاره به فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه در بیمارستان بیان داشت: به گفته شاهدان عینی، دونفر با هویت های معلوم که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند، بوسیله یک قبضه سلاح کلاش اقدام به تیراندازی کردند.

 

این مقام انتظامی گفت: کارگاهان پلیس در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی های میدانی قاتلان را شناسایی و در کمتر از 2 ساعت یکی از آن ها را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این حادثه ادامه دارد.

 

 

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------