آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

دستگیری 5 شرور سابقه‌دار در نزاع دسته جمعی



 
 اخبار حوادث - فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد خبر داد
دستگیری 5 شرور سابقه‌دار در نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد گفت: با اقدام ویژه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان 5 شرور سابقه‌دار هنگام نزاع دسته جمعی دستگیر شدند.

به گزارش فارس از اردبیل، الیاس دلیر عصر امروز در جریان دستگیری این افراد شرور و سابقه‌دار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش از نزاع دسته جمعی و بر هم زدن نظم عمومی در کنار بازار 29 بهمن پارس‌آباد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل عزیمت کرده و اقدام به دستگیری این افراد شرور و سابقه‌دار کردند.

دلیر تصریح کرد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند پنج شرور سابقه‌دار در حال نزاع و درگیری هستند و با استفاده از قمه و قداره رعب و وحشت در بین مردم و اهل کسبه ایجاد کرده‌اند که با اقدام ماموران هر پنج شرور دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اعلام رضایت و قدردانی شهروندان از این اقدام ویژه و مقتدرانه پلیس در دستگیری این افراد شرور خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند تا از این طریق روانه زندان شوند.
 اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------