ماجرای جنایت مسلحانه وحشتناک در مشهد



 با شلیک گلوله از داخل یک خودرو در محدوده بزرگراه آسیایی مشهد، جوانی به قتل رسید. به گزارش خراسان، این حادثه هولناک شب گذشته هنگامی رخ داد که اهالی محدوده پیچ ساغروان مشهد با شنیدن صدای گلوله به آن سوی جاده خیره شدند.

 

در همین حال مشخص شد که جوانی به نام «جواد» بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است اما طولی نکشید که این جوان بر اثر عوارض ناشی از برخورد گلوله هایی که از اسلحه شکاری وینچستر شلیک شده بود، جان سپرد و عامل یا عاملان جنایت با به جا گذاشتن خودرو از محل گریختند.

 

گزارش خراسان حاکی است، در پی دریافت این خبر، بلافاصله نیروهای انتظامی با گزارش شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110، در محل وقوع این جنایت مسلحانه حضور یافتند و با حفظ صحنه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد، اطلاع دادند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دقایقی بعد قاضی علی اکبر احمدی نژاد به همراه گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل شد و تا نیمه شب گذشته به تحقیق در این باره پرداخت.

 

بررسی های مقدماتی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حاکی از آن بود که عاملان این جنایت وحشتناک در پی کینه ها و اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند چرا که عوامل دخیل در این ماجرا، قبلا نیز درگیری های دیگری داشته اند که به تشکیل پرونده های قضایی انجامیده است.

 

بنابر گزارش خراسان، ادامه تحقیقات قاضی احمدی نژاد بیانگر آن بود که افرادی از داخل خودرو به سمت جوانی به نام «جواد» شلیک کرده اند و سپس با به جا گذاشتن خودرو، سراسیمه از محل جنایت گریخته اند. با دستور مقام قضایی، جسد مقتول برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی برای ردزنی متهمان فراری آغاز شد. بنابر گزارش خراسان، این در حالی است که سلاح وینچستر نیز داخل خودرو کشف شد.

 

 خراسان/ سجادپور 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------