مالک تالار عروسی سقز دستگیر شد/ افزایش تعداد فوتی‌های حادثه آتش‌سوزی تالار عروسی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مالک تالار عروسی «مانگه‌شو» سقز بعد از چند روز تلاش ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد. 

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با  فارس در سقز، اظهار کرد: بعد از وقوع حادثه تالار عروسی سقز که متاسفانه منجر به جان‌‌باختن و مصدومیت تعدادی از مهمانان شد، مالک تالار عروسی متواری و در این مدت تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

 

 وی در مورد جزئیات این مهم خاطرنشان کرد: این فرد ساعتی پیش در سقز دستگیر شد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضا تحویل داده شده است.

 

دادستان عمومی و  انقلاب شهرستان سقز هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مالک تالار عروسی مانگه شه‌و سقز که بدنبال حادثه آتش‌سوزی و مرگ ۱۲ نفر در یک مراسم عروسی اواخر هفته گذشته متواری شده بود بازداشت شد.

 

علیرضا رضاپور خاطرنشان کرد: متهم به شعبه بازپرسی انتقال داده شده بعد از تفهیم اتهام قرار صادر خواهد شد.

 

صدور قرار برای مالک تالار مانگ‌شو سقز

وی با بیان اینکه متهم در صورت داشتن سند برابر قرار صادر شده تا زمان دادگاهی آزاد می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر منتظر تکمیل نظریه کارشناسی و اظهارات مالک هستیم تا در صورت تخلف و مشخص شدن میزان تقصیر، حکم بازداشت احتمالی برای افراد دیگری نیز صادر شود.

 

وی تصریح کرد: منتظر انجام کارشناسی‌های دقیق هستیم و احتمال دستگیر شدن افراد دیگری در این راستا وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه صبح امروز یکی دیگر از حادثه دیدگان تالار عروسی مانگه‌شو سقز که در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی(ره) سقز بستری بود جان باخت، گفت: در حال حاضر نیز کودک حادثه دیده دیگر این آتش‌سوزی در بیمارستان بعثت سنندج تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

 

گفتنی است؛ پنجشنبه‌شب گذشته نشت گاز از شلنگ متصل به بخاری منجر به وقوع حادثه‌ای دردناک در تالار مانگه شه‌و سقز شد که در این حادثه ۱۲ نفر جان باختن و ۴۸ نفر از مهمانان مراسم عروسی نیز مجروح شدند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------