انهدام باند سارقان لوازم خودرو در غرب پایتخت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پایتخت، از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو در محدوده غرب تهران و ۴ مالخر اموال سرقتی با ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی‌، اظهار کرد: پانزدهم فروردین ماه امسال فردی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد لپ تاپ و تلفن همراهش از داخل خودرو شخصی اش سرقت شده است.

 

وی بیان داشت: پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار گرفت.

 

میرزکی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که گوشی و لپ تاپ شاکی در اختیار فردی به نام وحید ۳۸ ساله معتاد و ساکن شهرک راه آهن است.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: اکیپی از کارآگاهان به محل سکونت متهم اعزام ولی پدرش اظهار کرد که پسرش به دلیل اختلافات خانوادگی از آنجا نقل مکان کرده و در شهر کرج ساکن شده و اطلاعی از آدرس دقیق محل سکونت وی ندارد.

 

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه تهران بزرگ افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به اطلاع بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۵ رسید و دستور توقیف خودروی وی اخذ شد.

 

وی با بیان اینکه دستور توقیف خودرو در سامانه پلیس اعلام شد، ابراز داشت: بیست و یکم آذرماه خودرو متهم توسط عوامل گشت پلیس آگاهی شناسایی و توقیف شد و راننده آن که همان متهم تحت تعقیب بود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

 

میرزکی با اشاره به اینکه متهم در پلیس آگاهی اقرار به ارتکاب سرقت با همکاری همدستش به نام بهنام ۳۰ ساله کرد، اضافه کرد: همچنین متهم معترف شد به علت اعتیاد به مصرف مواد مخدر و نیاز مالی برای تأمین هزینه مصرف آن، با همکاری همدستم لوازم خودرو در حوزه کلانتری‌های باغ فیض، عوارضی، جنت آباد و محدوده ستاری سرقت می‌کردیم. بهنام وظیفه داشت مراقب من باشد و من اموال موجود در صندوق عقب و داخل خودرو را سرقت می‌کردم و هر دو متواری می‌شدیم و در نهایت اموال سرقتی را به ۴ مالخر در گرمدره و شهر قدس می‌فروختیم.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی همدست متهم و ۴ مالخر اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: هر دو متهم به ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو از جمله سرقت یک دستگاه فیزیوتراپی از داخل یک خودرو ۲۰۶ اعتراف کردند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند و تاکنون ۶ تن از شاکیان شناسایی و هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۵ تهران در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------