درخواست قصاص برای برادر



پسر جوان که پدرش را در جریان یک درگیری از پشت بام به پایین انداخته بود با درخواست برادرش برای قصاص، بزودی پای میز محاکمه می‌رود. 

به‌گزارش ایران ، ساعت‌۲۳ شامگاه دوشنبه ۳۰‌دی‌ سقوط مرگبار مرد 80 ساله‌ای توسط مأموران کلانتری 108 نواب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

 

با اعلام این خبر بلافاصله تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌های صورت گرفته همسر این مرد گفت: پسرم خیلی ما را اذیت می‌کرد. روز حادثه بدون اجازه پدرش با پول او گوشی تلفن همراهی خرید و زمانی که همسرم از این ماجرا با خبر شد او را مجبور کرد که گوشی را به فروشنده برگرداند و پولش را پس بگیرد. سروش سر این مسأله خیلی ناراحت شد و خانه را ترک کرد، همسرم نیز از ترس در ورودی خانه را قفل کرد. اما زمانی که سروش آمد به قدری داد و بیداد کرد که همسرم مجبور به باز کردن در ورودی شد. بعد هم آنها باهم درگیر شدند و شوهرم خودش را به پشت بام رساند. لحظاتی بعد صدای مهیبی آمد و متوجه شدم همسرم از پشت بام سقوط کرده است.

 

در بازرسی از خانه نیز مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد پسر جوان در این جنایت نقش دارد اما او همچنان منکر قتل بود. باتوجه به مدارک موجود در پرونده بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت پسر جوان را صادر کرد. با گذشت 35 روز از جنایت، درنهایت سروش به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: آن شب وقتی پدرم در خانه را باز کرد خیلی عصبانی بودم و با او درگیر شدم پدرم نیز از ترس به پشت بام رفت من هم رفتم و با هم درگیر شدیم و ضربه‌ای به او زدم که به پایین افتاد من قصد قتل پدرم را نداشتم و از اتفاقی که افتاده است پشیمانم.

 

با اعتراف پسر جوان، او برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. درحالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، دو خواهر سروش به دادسرا آمده و از خون پدرشان گذشت کردند. اما تنها برادر سروش درخواست قصاص داد.

 

بدین ترتیب با درخواست پسر مقتول برای قصاص برادرش، پرونده بزودی برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------