انهدام باند اشرار و مجرمان مسلح محورهای جنوبی استان کرمان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۴ مجرم مسلح و کشف اموال سرقتی در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های جیرفت و عنبرآباد خبر داد. 

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح جزییات این خبر گفت: در ادامه اجرای عملیات های انتظامی به منظور شناسایی و دستگیری متهمان و مجرمان تحت تعقیب، ماموران پلیس آگاهی استان با هم پوشانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از حضور عاملان انجام سرقت مسلحانه طلاجات برخی مناطق جنوب استان در شهرستان عنبرآباد مطلع شدند.

 

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان عنبرآباد در یک عملیات شبانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان عج موفق شدند در این رابطه ۴ نفر سارق مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و ضمن کشف برخی اموال مسروقه و مقادیری مشروبات الکلی، چند قبضه سلاح ممنوعه و تعدادی مهمات را نیز از آنان کشف کنند.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به رضایتمندی مردم از این عملیات موفق پلیس و تحویل اشرار به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: از همین ایام آغازین سال جدید به تمامی کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان را دارند هشدار می دهیم که در صورت انجام کوچکترین تحرکی با واکنش مقتدرانه و ضربتی پلیس روبرو خواهند شد و هرگز توان فرار از چنگال قانون و عدالت را نخواهند داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------