آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

قبض پارکینگ سارق منزل را لو داد



جاگذاشتن قبض پارکینگ، یکی از اعضای باند چهارنفره سرقت از منازل شمال تهران را لو داد و باعث دستگیری او شد. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح پایگاه سوم پلیس آگاهی مشخص شد سرقت‌ها به‌دست اعضای یک باند انجام شده است و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی قرار گرفت. 

این مقام انتظامی بیان کرد: متأسفانه کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت سرنخی از سارقان به دست نمی‌آوردند تا اینکه سرقت منزل دیگری در خیابان جهان‌آرا به پلیس آگاهی اعلام شد و کارآگاهان در بررسی از صحنه جرم یک برگ قبض پارکینگ کشف کردند. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با سرنخ به‌دست‌آمده، کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالک خودرو را شناسایی کردند و فهمیدند مالک آن، سیروس 41‌ساله ساکن غرب تهران، دارای چندین سابقه سرقت منزل و تعقیب پلیس آگاهی است.

 

او گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، اولین متهم پرونده با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به این پایگاه به 15 فقره سرقت منزل با همکاری سه همدستش به نام‌های وحید، کامران و مجید اعتراف و اظهار کرد: اموال سرقتی را پس از سرقت بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: با تلاش کارآگاهان تاکنون چهار نفر از شاکیان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان تحویل داده شد. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد، گفت: سیروس با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل قرار دارد.

 

 

 شرق

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------