آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ویزیت آنلاین بیماران از سوی پزشک قلابی



مرد شیاد وقتی متوجه شد مشخصاتش با یک پزشک متخصص ریه شباهت دارد با جعل شماره نظام پزشکی وی شروع به ویزیت آنلاین بیماران کرد.

به‌گزارش ایران ، مأموران پلیس فتا با شکایت چند بیمار و با رصدهای اطلاعاتی خود دریافتند فردی با این ادعا که پزشک متخصص ریه است صفحه‌ای در فضای مجازی راه‌اندازی کرده و شهروندان را به‌صورت آنلاین ویزیت و معاینه می‌کند. در ادامه پیگیری‌های پلیسی و در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که این فرد نه تنها پزشک نبوده بلکه دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و با جعل مدارک هویتی از بیماران کلاهبرداری کرده است. سرهنگ داوود گودرزی رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهم شناسایی و درعملیاتی پلیسی وی را دستگیر کردند.

 

متهم پس‌از انتقال به پلیس فتا گفت: به‌صورت اتفاقی در فضای مجازی، متوجه شدم پزشکی با نام و نشان من وجود دارد و بعد از پیدا کردن شماره نظام پزشکی اش مدارک هویتی برای خودم جعل کردم و سپس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام به تبلیغ برای خودم پرداختم و توانستم افراد متعددی را جذب و تعدادی از آنها را به ازای دریافت مبلغی از طریق فضای مجازی ویزیت کنم. من این کار را برای کسب جایگاه اجتماعی انجام دادم و می‌خواستم پس از کسب این جایگاه به درآمد خوبی برسم.با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای قرار گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------