آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دزد آرایشگاه‌های زنانه دستگیر شد



سارق حرفه‌ای آرایشگاه‌های زنانه بعد از دستگیری اعتراف کرد از مشتریان 12 آرایشگاه دزدی کرده است.

 به گزارش شرق ؛ درپی شکایت تعدادی از متصدیان آرایشگاه‌های زنانه به کلانتری تهرانسر درباره وقوع سرقت، تحقیقات در این زمینه آغاز و مشخص شد زنی با مراجعه به آرایشگاه‌ها در زمان غفلت مشتریان و صاحبان این اماکن تلفن همراه آنان را سرقت کرده است. در تحقیقات میدانی تصویری واضحی از سارق به دست آمد.

 

سپس آموزش‌های لازم به آرایشگاه‌های زنانه ارائه شد تا مدیران این مراکز به‌محض مشاهده سارق موضوع را به کلانتری اطلاع بدهند. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعت 19:30 دقیقه روز چهارشنبه هفته گذشته یکی از متصدیان آرایشگاه زنانه در تماس با کلانتری عنوان کرد سارق به آرایشگاه آنها مراجعه کرده است. پس از آن خیلی زود تیمی از مأموران به محل اعزام شدند و زن میان‌سال را که پس از سرقت گوشی موبایل قصد خارج‌شدن از آرایشگاه را داشت، در مسیر خروجی آرایشگاه زنانه دستگیر کردند.

 

در ادامه تعدادی از شاکیان به کلانتری مراجعه و سارق آرایشگاه‌های زنانه را شناسایی کردند. این زن 40‌ساله که در زمینه سرقت از آرایشگاه‌های زنانه از مجرمان سابقه‌دار است، در اعترافاتش به 12 فقره سرقت مشابه از آرایشگاه‌ها اعتراف کرد.

 

متهم در اعترافاتش گفت گوشی‌های موبایل را به پسری 28‌ساله فروخته است. در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران کلانتری موفق شدند پسر جوان را دستگیر کنند که این متهم نیز با قبول جرمش اعتراف کرد برای گوشی‌های سرقتی کارتن تهیه می‌کرد و تلفن‌های همراه را مقابل پاساژ علاءالدین به افرادی که اطلاعات کمی در زمینه تلفن همراه داشتند و به‌ویژه اتباع خارجی با قیمت بالایی می‌فروخت.

 

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 150 تهرانسر با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان توجه داشته باشند که تلفن همراه و وسایل باارزش و پول خود را در پیشخوان آرایشگاه‌ها قرار ندهند تا هدف سارقان حرفه‌ای قرار نگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------