دستگیری کلاهبردار 80‌میلیاردی



 
فرمانده انتظامی استان زنجان‌ از شناسایی و دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری 80میلیارد‌ریالی به‌دست مأموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه خبر داد.

 

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در‌پی شکایت مسئول باربری شهرستان سلطانیه مبنی‌بر بارگیری هزار‌و 530 کارتن سیگار به ارزش 80 میلیارد ریال از سوی راننده یک دستگاه کامیون و سرقت بار و فروش آن به فردی دیگر رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با انجام اقدامات ویژه و علمی کامیون استفاده‌شده در حمل و جابه‌جایی سیگار در یکی از بیابان‌های پایتخت بلاصاحب کشف و به پارکینگ انتقال داده شد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از تجهیزات پلیسی و علمی، ضمن شناسایی یکی از توزیع‌کنندگان عمده محصولات دخانی در شرق استان تهران با همکاری او، نفرات دخیل در امر حمل و جابه‌جایی و فروشنده سیگارهای سرقت‌شده شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی پایتخت دستگیر و به بزه انتصابی اعتراف کرد.

 

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه عامل اصلی کلاهبرداری با وعده‌های پوشالی به عده‌ای ضمن خرید خودرو به نام آنان و استفاده از مدارک هویتی آنها در افتتاح، برداشت و جابه‌جایی وجه، اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌داد، گفت: این متهم دستگیر و با صدور قرار 170 میلیارد‌ریالی روانه زندان مرکزی شده است.

 

شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------