پایان اختلاف ۲ برادر با شلیک ۵ گلوله



مرد جوان که بر سر ارثیه پدری با برادرش اختلاف پیدا کرده بود در حالی با شلیک ۵ گلوله به قتل رسید که برادر بزرگش به اتهام این جنایت بازداشت شده است.

به گزارش ایران ، ساعت ۲۳ شامگاه چهارشنبه۲۶ شهریور، مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. پسر جوان با شلیک ۵ گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شده بود.

 

به‌دنبال گزارش این جنایت، به دستور بازپرس مصطفی واحدی تحقیقات آغاز شد.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد که محل درگیری در شهرک ولیعصر بوده است. بدین‌ترتیب تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. در نخستین گام، مأموران به تحقیقات میدانی پرداخته و شاهدان مدعی بودند که عامل این تیراندازی برادر بزرگ مقتول به نام بهنام بوده است.

 

قتل در نانوایی

در شاخه دیگری از تحقیقات، تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند.

 

دوربین‌ها نشان می‌داد که بهنام ۳۵ ساله با چند نفر از دوستانش مقابل مغازه نانوایی در همسایگی‌شان ایستاده بود که ناگهان برادر ۴۵ ساله‌اش با سلاح شکاری به سمت او رفت.

بهنام، با دیدن برادرش که مسلح بود، به مغازه نانوایی پناه برد اما مرد میانسال در تعقیب او وارد مغازه نانوایی شد و پس از شلیک چند گلوله به بهنام فرار کرد.

 

ارثیه خونین

در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد دو برادر در کار خرید و فروش ملک بوده و مدتی قبل پدرشان فوت کرده است. با مرگ پدر ارثیه‌ای که او برای فرزندانش گذاشته بود باعث اختلاف بین آنها و در نتیجه برادرکشی شد.

 

دستگیری سه ساعت پس از جنایت

با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله راهی محل حادثه شده و مرد جوان را سه ساعت پس از جنایت در خانه اش، دستگیر کردند.

 

در بازرسی از خانه متهم، اسلحه شکاری که با آن قتل مرتکب شده بود نیز کشف شد.

 

مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی منکر جنایت شد و گفت: با برادرم بر سر ارثیه اختلاف داشتم اما من تیراندازی نکردم. متهم درحالی چنین ادعایی دارد که دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اظهارات شاهدان تیراندازی به دست وی را تأیید می‌کند.

 

بدین ترتیب وی به اتهام مباشرت در قتل روانه بازداشتگاه شد همچنین با دستور قضایی قرارشد که قاتل برای بررسی سلامت روانی و تست مواد مخدر و الکل به پزشکی قانونی منتقل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------