درگیری‌خانوادگی‌به‌کشف‌اموال‌سرقتی‌انجامید



  اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
ماموران انتظامی که برای رسیدگی به ماجرای درگیری خانوادگی عازم خیابان اقبال شده بودند، تعداد زیادی قطعات و لوازم سرقتی خودرو کشف کردند. 

به گزارش خراسان، بیست و هفتم شهریور بود که فردی در تماس با پلیس 110، از چاقوکشی برادر معتادش خبر داد و گفت: او با تهدید به مرگ، پدر و مادرم را کتک می زند! به دنبال دریافت این خبر و با صدور دستوری از سوی سرهنگ فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) بلافاصله نیروهای گشت عازم خیابان اقبال شدند و به بررسی موضوع پرداختند. 

 

در همین حال زن جوانی که به شدت عصبانی بود به پلیس گفت: برادرم که معتاد به مواد مخدر صنعتی (شیشه) است آرامش و آسایش را از ما گرفته و پدر و مادرم را با چاقوکشی تهدید به مرگ می کند و آن‌ها را کتک می زند این گزارش حاکی است، در حالی که ماموران به ماجرای درگیری خانوادگی رسیدگی می کردند ناگهان یکی از آن‌ها  تعدادی ضبط و پخش خودرو را دید که روی آن ها به طرز مشکوکی در گوشه حیاط پوشانده شده بود.

 

 بنابراین، ماموران موضوع را به قاضی رحمانی، گزارش دادند و با کسب مجوز قضایی به بازرسی پرداختند. 

 

در نتیجه تعداد زیادی لوازم سرقتی به همراه یک دستگاه دوربین تکاوری از مخفیگاه مذکور کشف شد و جوان معتاد نیز در حالی به دام افتاد که مدعی بود اگرچه سوابق سرقت دارد اما این لوازم متعلق به خودش است. با انتقال این متهم به دایره تجسس کلانتری، بازجویی از وی آغاز شد.

 

ساجدی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------