سارقان دوربینی در پردیس دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سارقان رصد داخل منازل با دوربین شکاری در شهرستان پردیس منهدم شد. 

سرهنگ محمد حسن محمدی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت:  اعضای این باند با استقرار در آپارتمانها و رصد منازل توسط دوربین شکاری ورود و خروج صاحبخانه را تحت نظر می‌گرفتند و پس از خالی شدن منزل اقدام به سرقت می‌کردند.

 

وی با اشاره به سایر شگردهای سارقان اظهار داشت: سارقان به جز رصد داخل منازل با دوربین شکاری پس از ورود به منزل با دستگاه فلز یاب ابتدا به سراغ طلا های صاحبخانه رفته و در مرحله بعدی  لوازم منزل را سرقت می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: سارقان بدون ترس و واهمه در طی ساعات روز با استفاده از قیچی آهن بر و سایر ابزار در منازل را باز کرده و اقدام به سرقت می‌کردند.

 

محمدی گفت: اموال مکشوفه شهروندان مانند طلا، تلوزیون، ضبط صوت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، جاروبرقی، بخارشو و سایر اموال در پی دستگیری ۶ سارق این پرونده در محل اداره اگاهی شهرستان پردیس نگهداری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به این اداره شهرستان مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم دیگر در فضای مجازی، اظهار داشت: این افراد با ترفندهای فربیکارانه اقدام به خالی‌کردن حساب بانکی  شهروندان می کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

 

 شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------