آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیری 2 مجرم سابقه‌دار از رانندگان



 دو سارق سابقه‌دار که سوار بر خودروی پژو، راه را بر رانندگان سد کرده و با تهدید قمه از آنها سرقت می‌کردند، دستگیر شدند. اوایل بهمن سال گذشته زن جوانی هراسان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران رفت و از زورگیری دو مرد جوان خبر داد. او گفت: به همراه برادرم سوار بر خودروی پرشیا در حال عبور از شهرک مسعودیه بودیم که ناگهان خودروی پژو ۲۰۶ راه را بر ما سد کرد و دو سرنشین خودرو با قمه پس از مجروح‌کردن من و برادرم کیف و گوشی تلفنم را سرقت کردند.

 

کارآگاهان به دنبال این شکایت، راهی محل زورگیری شدند و در تحقیقات میدانی از شاهدان و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه، دریافتند که زورگیران شماره پلاک را مخدوش کرده و هیچ رد و سرنخی از خود به جا نگذاشته‌اند. تصاویر سارقان که توسط دوربین‌های مداربسته گرفته شده بود به دست آمد. اگرچه سارقان سعی داشتند با پوشاندن چهره‌شان، هویتشان را مخفی نگه دارند اما کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد سارق جوان به نام هاشم، متهم سابقه‌داری است که پنج بار به زندان افتاده است. با مشخص‌شدن هویت متهم جوان، مأموران وارد عمل شدند و در ادامه معلوم شد هاشم توسط مأموران کلانتری مسعودیه به خاطر ضرب و جرح بازداشت شده است. به‌این‌ترتیب و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم جوان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

 

هاشم ابتدا منکر زورگیری بود اما در برابر مدارک پلیسی به ناچار به زورگیری اعتراف و همدست خود به نام آرش را معرفی کرد. در ادامه بررسی‌ها هویت کامل آرش به دست آمد و مشخص شد که او سه سابقه کیفری در پرونده خود دارد. درنهایت آرش در قرار صوری بازداشت شد و او نیز که مانند همدستش ابتدا منکر زورگیری بود، درنهایت در مواجهه با مدارک پلیسی به جرم خود اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اشاره کرد: متهمان تاکنون به سه زورگیری به این شیوه اعتراف کرده‌اند و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تحقیقات برای شناسایی جرائم احتمالی آنها از سوی کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------