«جیمز» کلاهبردار دستگیر شد



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
این کلاهبردار که خود را دیپلمات و کارمند سفارتخانه معرفی می کرده ، تاکنون 150 شاکی دارد. 

پلیس امنیت پایتخت از دستگیر شدن یک کلاهبردار معروف به «جیمز» خبر داد که خود را به یکی از سفارتخانه‌ها منتسب کرده بود.

 

به گزارش شبکه خبر، معاون عملیات پلیس امنیت پایتخت در این باره گفت: این کلاهبردار ۳۲ ساله که با اغفال طعمه‌‌های خود کلاهبرداری و سرقت می‌کرد؛ با تلاش پلیس امنیت دستگیر شد.

 

سرهنگ راستی افزود: این کلاهبردار سابقه‌دار با تردد در مناطق شمالی کشور اقدام به پرسیدن نشانی از خانم‌های مدنظر می‌کرد و خودش را به عنوان سفیر یا دیپلمات یک سفارتخانه جا می‌زد که قصد دارد نشانی بپرسد و با گرفتن تلفن همراه آنان اقدام به شماره گیری تلفن خود  و بعد از معرفی خود محل را ترک می‌کرد.  وی ادامه داد: بعد از ساعتی، چون شماره تلفن فرد مدنظر را به دست آورده بود به وی زنگ می‌زد نه به عنوان جیمز بلکه به عنوان پژمان ملکی مترجم و این که از سوی آقای جیمز تماس گرفته است و قصد خواستگاری و ملاقات را دارد.

 

  معاون عملیات پلیس امنیت پایتخت گفت: این فرد کلاهبردار مسلط به زبان انگلیسی و عربی است و با جلب اعتماد طعمه‌های خود اقدام به سرقت و کلاهبرداری می‌کرد. وی با بیان این که این فرد کلاهبردار تاکنون به هیچ کشور خارجی سفر نکرده است، افزود: تاکنون ۱۵۰ نفر از وی شکایت کردند و متاسفانه این فرد کلاهبرداری سابقه دار است که در مورد آخر در سال ۹۸ با قید وثیقه آزاد می‌شود. راستی ادامه داد: در چهار مورد قبل نیز به همین شیوه و با عنوان یک مرد عرب اقدام به کلاهبرداری و تاکنون به سرقت و کلاهبرداری به میزان ۵ میلیارد تومان اعتراف کرده است.

 

معاون عملیات پلیس امنیت پایتخت افزود: حکم قضایی برای نشان دادن تصویر وی وجود دارد تا اگر کسی این فرد را شناخت و  از وی  اخاذی و کلاهبرداری   شده است؛ به نشانی کوی نصر، جنب کلانتری ۱۳۷، عملیات پلیس امنیت مراجعه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------