زورگیری از 25سالمند مقابل عابربانک‌ها



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
مرد جوان با کمین کردن مقابل خودپردازها با تهدید چاقو کارت و رمز عابربانک زنان و مردان مسن را زورگیری و موجودی حساب‌شان را خالی می‌کرد. 

به گزارش همشهری، اواسط مهرماه امسال بود که زن سالخورده‌ای به پلیس آگاهی شهرستان ری مراجعه و اعلام کرد که هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز بانک بوده که ناگهان مردی با تهدید سلاح سرد رمز کارتش را گرفته و موجودی حساب بانکی‌اش را به کارتی دیگر منتقل کرده و فراری شده است. به‌دنبال این شکایت رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت. در شرایطی که مأموران به دنبال یافتن سرنخ از متهم بودند شکایت مشابهی روی میز آنها قرار گرفت که شاکی آن نیز فردی سالخورده بود که در مقابل دستگاه خودپرداز با تهدید چاقو حساب بانکی‌اش خالی شده بود. شباهت این دو سرقت نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد عامل هر دو سرقت یک نفر است.

 

شناسایی هویت فردی که پول شاکیان به‌حساب او واریز شده بود می‌توانست گره این پرونده را باز کند اما زمانی که مأموران با پیگیری شماره کارتی که پول‌ها به آن واریز شده بود صاحب آن را شناسایی کردند، معلوم شد که او فردی بدون مکان و احتمالا کارتن خواب است که کارتش را به سارق اصلی فروخته است. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه‌ سرانجام مأموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی هویت متهم اصلی را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

متهم در جریان بازجویی‌ها به سرقت از 25زن و مرد سالخورده اعتراف کرد و گفت که با شناسایی افراد سالخورده و تنها مقابل دستگاه‌های عابر بانک به آنان نزدیک شده و در فرصتی مناسب با تهدید چاقو رمز کارت آنان را گرفته و موجودی حساب‌شان را به کارت اجاره‌ای خودش واریز کرده است. سرهنگ دوست‌علی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام جزئیات این پرونده گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای یافتن مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------